
حالت دونه دونه داره و قرمز شده فقط هم همین قسمت هست که با مدفوعش در تماسه
پسرم که اسهال داشت اطراف مقعدش بیشتر قرمز و دون دون بود من پماد تریامسینولون ان ان زدم چند بار کامل خوب شد .
انان کورتون داره بیشتر از 3روز نباید مصرف شه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دلبندتان را منظم میشویید؟ از دستمال مرطوب استفاده نکردید ؟
سارا جان کالاندولا پماد خوبیه، ولی اگه دیدی تاثیری نداره از ان ان استفاده کن تا سه بار مشکلی نداره خیلی زود اثرشو میبینی،پسر منم فقط ان ان براش خوب بود.
از دستمال مرطوبم استفاده نکن، پای بچه رو بشور، در وهله ی اخرم اگه خدایی نکرده تاثیر نداشت مارک مای بیبیتو عوض کن.
بله مرتب میشورم ولی یه بار در روز دستمال مرطوب میکشم و بعضی وقتا میبینم بعضی جاهاش موقع شستن خوب تمیز نشده دستمال مرطوب میکشم باز
حالا یه کرم جدید براش میزنم کالاندولا هم توشه امروزم دکتر کلوتریمازول داد اگه خوب نشد ان ان میزنم
عزیزم اصلا از دستمال مرطوب استفاده نکنید چون حساسیت زا است، اگر میتوانید دلبندتان را مداوم پوشک نکنید. کلوتریمازول هم گزینه خوبی است اما اگر نتیجه نگرفتید از سودوکرم کمک بگیرید 🌹🌹