با سلام خدمت دکتر محترم
من الان دوماه تحت نظر دکتر هستم بهم دارو داده آگنوگل و جنسینگ برای باوری ،الان ۳ روز از پریودیم گذشته ودیگه داروهای باروری رو برای این ۳ روز مصرف نکردم تمام بدنم داغ شده و نفس کم میارم
الان باید حتما استفاده کنم یا صبر کنم تا وضعیت پریودیم مشخص بشه؟؟ سپاسگذارم
پرسش (1401/11/12):
استفاده از قرص بارداری در صورت قطع شدن پریودی
240
8
1401/11/12
سوال کننده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.





