سلام دوستان دختر من ۱۹ روزشه شیر خودم سیرش نمیکنه میخوام بهش شیر خشک بدم ولی نمیدونم چه اندازه باید براش درست کنم میشه بگید لطفا چقدر براش درست کنم
0
1401/11/11
سعیده َ
هر ی پیمانه 30 سی سی
0
1401/11/11
سعیده َ
ولی 35تا40 سیسی بگیرید
0
1401/11/11
سعیده َ
که یبوست نگیرین
0
1401/11/11
mamy nafas b
اول ۳۰ تا درست کن ببین خورد دوباره میل داشت باز یه ۳۰ تا دیگه درست کن
1
1401/11/11
الی🌟 🧑🍼
عزیزم برای زیر یکماه 30 سیسی و یک پیمانه شیر بیشتر نده
1
1401/11/11
الی🌟 🧑🍼
اول شیر خودت بده قشنگ 20 دقیقه زیر سینه باشه بعد شیر خشک
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه میخای سینه خودتو ول نکنه توی خواب بهش شیرخشکو بده
۳۰ سی سی کافیه برای هر بار
بیشتر شبا بده که خوابش سنگینتر باشه
۳۰ سی سی کافیه برای هر بار
بیشتر شبا بده که خوابش سنگینتر باشه
0
1401/11/11
fatemeh 👨👩👧👦
عزیزم من بیمارستان بودم ۶۰ سی سی درست میکردن واسه نوزادا
دیگه بعضیا میخوردن بعضیا نمیخوردن
دیگه بعضیا میخوردن بعضیا نمیخوردن
0
1401/11/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
این اشتباهه نباید کم و زیاد کرد شیر و آب شیرخوار و .
هر ۳۰ سییی آب یک پیمانه سرصاف شیرخشک تمام نه بیشتر نه کمتر
هر ۳۰ سییی آب یک پیمانه سرصاف شیرخشک تمام نه بیشتر نه کمتر
0
1401/11/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
یبوست یا اسهال یا بالا اوردن و .. مربوط ب ناسازگار نبودن شیرخشک میتونه باشه و ..
0
1401/11/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شیر خودتو کامل بده بعد ی پیمونه شیر درست کن بهش بده ترجیحا وقتی خوابه و بیشتر شبا بده ک راحت بخوابه و سینتو ول نکنه
0
1401/11/11
سوال کننده
دیشب ۳۰ سیسی آب ریختم و یک پیمانه شیر خشک
0
1401/11/11
سوال کننده
دیشب بهش دادم ۳۰ سی سی سیر شد
0
1401/11/11
سوال کننده
میخوام کلا شیرخشکی بشه
0
1401/11/11
سوال کننده
نه میخوام کلا شیرخشکی بشه
0
1401/11/11
سوال کننده
تو بیمارستان اتفاقا شیر نداشتم ۳۰ سی سی گفتن بده
0
1401/11/11
سوال کننده
اگه کلا شیر خشکی بشه بهتره میخوام خودم شیر ندم خیلی بده همش لباسم خیس میشه باشیر
0
1401/11/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خب پس همون ۳۰ سیسی و بده اگر خواست باز ی پیمونه اضافه میکنی میشه ۶۰ تا اب ،۲ تا شیر
0
1401/11/11
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خب پس دیگه تو بیداریش بده آروقشو بگیر بذار روی پات تا بخابه
الان شیشه بدی بهتره ممکنه بزرگتر بشه نگیره
الان شیشه بدی بهتره ممکنه بزرگتر بشه نگیره
0
1401/11/13
سوال کننده
مرسی عریزم باشه
0
1401/11/13
سوال کننده
آره همینکارو میکنم ممنون گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392

