سلام عزیزان
دکتر برای دختر یه ساله ام که سرما خورده و سرفه د ابریزش بینی داره اینو نوشته به نظرتون بهش بدم؟
پرسش (1401/11/10):
محفظه استنشاقی اطفال برای سرماخوردگی
1109
6
1401/11/10
سوال کننده
0
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
سوال کننده
نحوه استفادش چطوره؟
0
1401/11/10
ستاره *
سلام دم یار برای اسپری هست.براتون اسپری ننوشته؟انتهای اسپری رو وصل میکنی به دمیار. البته قبلش اسپری رو تکون میدید بعد قسمت ماسک دم یار رو میزارید رو بینی کوچولوت بعد اسپری رو میزنید چندݓانیه نگه میدارید که تنفس کنه بعد برمیدارید
0
1401/11/10
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دوتا اسپری که زدین ۱۰ ثانیه نگه دارید اگه گریه کنه بهتره
0
1401/11/10
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نفسش عمیقتره
0
1401/11/10
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




