سلام خانم دکتر خسته نباشید.میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنید من قبلا خیلی چیزهای شیرین میخوردم اما الان تا میخورم سریع سردرد میگیرم بهم گفتن اگه اینطوری بشی دیابت گرفتی .
0
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
🤍ننه آرتمیس 🤍
نه منم چیزای شیرین حالمو بد میکرد ولی دیابت نداشتم
0
1401/11/10
🤍ننه آرتمیس 🤍
ولی بنظر میاد قندت لب مرز باشه
0
1401/11/10
marjan❤️ .
قندت رو رعایت کن و یه کوچولو هو عفونت ادراری داری
0
1401/11/11
سوال کننده
آره برای عفونت ک سفسکیم ۴۰۰ دادن.
0
1401/11/11
سوال کننده
تیروئید چی بنظرتون؟
0
1401/11/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 💗
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
زنده باشید 💗
ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
0
1401/11/12
سوال کننده
آره ترشحات دارم.سوزش و خارش کمی دارم
0
1401/11/13
پزشک اوما
عزیزم در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. بنظر عفونت دارید. نوع ترشحات دقیقا چگونه است؟ پنیری؟ رنگی؟
2. بدنتان کم آب است میزان مصرف مایعات به ویژه آب ر افزایش دهید.
3. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
4. سطح قند خون ناشتا کمی نزدیک به مرز است. در برنامه غذایی بازنگری کرده و مصرف مواد قندی را به حداقل برسانید.
5. فولیک اسید را منظم مصرف کنید 🌹🌹
1. بنظر عفونت دارید. نوع ترشحات دقیقا چگونه است؟ پنیری؟ رنگی؟
2. بدنتان کم آب است میزان مصرف مایعات به ویژه آب ر افزایش دهید.
3. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
4. سطح قند خون ناشتا کمی نزدیک به مرز است. در برنامه غذایی بازنگری کرده و مصرف مواد قندی را به حداقل برسانید.
5. فولیک اسید را منظم مصرف کنید 🌹🌹
0
1401/11/13
پزشک اوما
البته اگر برای عفونت سفیکسیم تجویز شده همان را مصرف کرده و یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود 🌹
1
1401/11/14
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویی شما زنده باشید
0
1401/11/15
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، برقرار و شاد باشید ❤️❤️❤️
0
1401/11/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



366

