کیا تجربه بارداری شیمیایی دارن؟
بعدش راحت باردار شدین؟
چه کارایی کردین، چیا خوردین؟
من بعد از بارداری شیمیایی 2 ماه پیش، این ماه اقدام شروع کردم، خیلی نگرانم که دوباره همون اتفاق بیوفته یا کلا باردار نشم🙄
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



475
1401/11/10


