زردی بچت ۱۱ هست برای دختر من ۱۲ بود بردم دکتر قطره و قرص داد ۵ روزه کامل زردیش خوب شد
شیر تند تند بهش بده و خیلی گرم نهگش ندار
ایشالله زودتر حالش خوب میشه
سارا جان ۱۲ برای روز ۶ فکر کنم همون دستگاه تو خونه کفایت کنه
زردیش بالاست.تا میتونی شیر بده از بدنش دفع شه
محیط خونه و لباسهاش متعادل باشه خیلی گرم نباشه
اگر خودت شیر نداری حتما شیر خشک بده از بدنش دفع بشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
سطح زردی بالا است به متخصص اطفال مراجعه کنید تا روال درمانی مشخص شود ، فواصل شیردهی را روی یک ساعت و نیم چه در روز چه در شب تنظیم کنید و به درستی شیردهی را جلو ببرید تا شدت نگیرد 💗
خواهش میکنم مامان گل ، خودتان هم با مصرف خوراکی های شیرافزا و مایعات به بهبود حجم شیر کمک کرده و استرس نداشته باشید جانم 🌸🌸
خانمدکتر یادم رفت اینو بگم پریروز دکتر بهداشت بهش قطره داد وگفت بزار تو دستگاه تا الان تو دستگاه هست ومن دوروز دیگه گفتم باشه تودستگاه کارم درسته یانه
عزیزم تا 72 ساعت میتوان از این دستگاه ها استفاده کرد و بعد آن متخصص اطفال برحسب شرایط دلبندتان باید تصمیم گیری کنند 🌸
خواهش میکنم سارا جانم و امیدوارم خیلی زود شرایط باثبات شود 💖🌺💖
زنده باشید. توکل به خدا🌸💜