سلام. من روز 10 سیکلم یعنی شنبه hcg تزریق کردم، امروز هم ساعت 7 صبح دوباره تزریق کردم.
از ساعت 6 صبح که بیدار شدم لکه بینی دارم. این یعنی چی؟ 😭
داروی خاصی باید مصرف کنم؟
به دکترم هیچ دسترسی ندارم.
روزه ده سیکلم دوتا فولی داشتم یکی تخمدان راست یکی چپ.
به اندازه های 17 و 20
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1401/11/10




