سلام دکتر جان،سلام دوستان
یه سوالی دارم،هرکی تجربه داره بیاد راهنمایی کنه
من توی سیکلivfهستم،امروز روز نهم رفتم سونوگرافی،
گفتن ک تخمدان راست۵تافولی۱۲ داره،۵تا ۶تا۸
تخمدان چپ یه دونه۱۲ داره،۵تا ۸تا۱۰
گفتن امپولاتو ادامه بده باز۳شنبه بیاسونو
بنظرتون رشد میکنه اینا؟امیدی هست؟
تواین روزازسیکل،این سایز طبیعیه؟
پرسش (1401/11/09):
سایز فولیکول روز نهم سیکل برای انجامivf
1740
49
1401/11/09
سوال کننده
1
1401/11/09
مامان فرشته ها 💓 💓
اره بابا رشد میکنن همه تپلی میشن
0
1401/11/09
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ماشالله خوبن تا اونموقع بزرگترم میشن
0
1401/11/09
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
چه داروهایی مصرف کردین؟
0
1401/11/09
mahtab ...
ازمن ۲۸ تاتخمک گرفتن که ۱۲ تاجنین شد
روز نهم واسه من همه زیر ده بودن تا روز چهارده که رفتم پانکچر اکثرا بالای ۱۵ بودن
روز نهم واسه من همه زیر ده بودن تا روز چهارده که رفتم پانکچر اکثرا بالای ۱۵ بودن
0
1401/11/09
mahtab ...
انقدربهت دارو وامپول میدن همشون سایزشون بزرگترمیشه
0
1401/11/09
سوال کننده
امپول fsh
سینال اف
امروز وفردا ستروناکس
سینال اف
امروز وفردا ستروناکس
0
1401/11/09
سوال کننده
عه چ خوب،نگران بودم
0
1401/11/09
mahtab ...
ستروناکس رو میدن که تخمک آزاد نشه
نگران نباش درحدی تخمک ها بزرگ میشن که نمیتونی خودتو تکون بدی قشنگ عین ادم اهنی راه میری بعدا یادت میاد چی بهت گفتم
نگران نباش درحدی تخمک ها بزرگ میشن که نمیتونی خودتو تکون بدی قشنگ عین ادم اهنی راه میری بعدا یادت میاد چی بهت گفتم
0
1401/11/09
سوال کننده
بچها امروز این امپوله رو ک زدم خیییلی خیلی درد داش
کسی زده تاحالا؟
جای امپول درد میکنه شدیدا،چیکارش کنم
کسی زده تاحالا؟
جای امپول درد میکنه شدیدا،چیکارش کنم
0
1401/11/09
سوال کننده
وای ینی درد داره؟
0
1401/11/09
mahtab ...
همشون واسه من دردناک بودن مخصوصا ستروناکس
0
1401/11/09
سوال کننده
پس دردش واسه خودامپوله،فک کردم این پرستاره بد تزریق کرد
0
1401/11/09
mahtab ...
تازه اول راهی انقدر امپول میزنی که بیحس میشی قشنگ قرچ صدا میده سرسوزن وقتی میده تو بدنت ولی دیگه سر میشی اصلا حس نمیونی
0
1401/11/09
mahtab ...
نه خیلی درد داره واقعا
0
1401/11/09
سوال کننده
خب ببین
پس فردا ک میرم سونو بنظرت امپول ازاد سازی میدن یابازم باید امپولارو ادامه بدم؟
پس فردا ک میرم سونو بنظرت امپول ازاد سازی میدن یابازم باید امپولارو ادامه بدم؟
0
1401/11/09
mahtab ...
ببین همه چی بستگی به جوابدای بدنت داره سونوی بعدی مشخص میکنه که ایا سایز همه به دلخواه دکتر رسیده و اماده هستی برای پانکچر یا نه
که احتمالا سه روز دیگه باید بری درسته؟؟
که احتمالا سه روز دیگه باید بری درسته؟؟
0
1401/11/09
سوال کننده
نه،سه شنبهرو
0
1401/11/09
سوال کننده
روز ۱۱سیکلم ینی
0
1401/11/09
mahtab ...
من روز چهارده سیکل پانکچر شدم یه خانمی کنار من بود روز نوزدهمش بود واسه همین همه چی بستگی به جواب دهی بدنت داره
0
1401/11/09
mahtab ...
خب لابد دیده همه چی خوبه بهت گفته دو روز دیگه بیا که برات تاریخ پانکجر بزنه
0
1401/11/09
سوال کننده
خداکنه همینجوری باشه،زود تموم بشه
0
1401/11/09
سوال کننده
شما انتقال دادی؟چیشد؟
0
1401/11/09
mahtab ...
من شهریور ماه انتقال دادم متاسفانه منفی شد دیگه هم تمایلی به ادامه ندارم فعلا هشت تا جنین دارم بذار بمونه همونجا
0
1401/11/09
mahtab ...
فقط تا جایی که ممکنه دولا راست نشو یهو حرکت نکن کاملا آروم و ملایم حرکت کن تو نشستن و بلند شدن و دراز کشیدن خیلی مراعات کن تخمدانات دارن حجیم میشن یه کم مراعات کنی انشالله زودی پاکچر میشی و از غول مرحله اول به سلامت رد شدی
0
1401/11/09
سوال کننده
منم نمیخوام انتقال بدم
فقط میخوام جنین فریز کنم واسه چندسال دیگه
حالا تواین مدت اگر خودم طبیعی شدم ک بهتر
اگ نه ک جنین هست
فقط میخوام جنین فریز کنم واسه چندسال دیگه
حالا تواین مدت اگر خودم طبیعی شدم ک بهتر
اگ نه ک جنین هست
0
1401/11/09
mahtab ...
هزینه سالانه رو پرداخت کن جنین بمونه منم فعلا تا چند سال دیگه اصلا قصد واسه ای وی اف ندارم دیگه
0
1401/11/09
سوال کننده
ای وای نمیدونستم من.سرکارهمش بدو بدو دارم
خموراست دارم
دستت دردنکنه ک گفتی،خداخیرت بده
خموراست دارم
دستت دردنکنه ک گفتی،خداخیرت بده
0
1401/11/09
سوال کننده
اره قصدم همینه
ایشالله که هرچی خیره
ایشالله که هرچی خیره
0
1401/11/09
mahtab ...
اصلا ندو اصلا موقع خم و راست شدن اروم بشین و پاشو خیلیییی مراعات کن خطر پیچ خوردگی تخمدان وجود داره چون کلی فولیکول بالغ داری تو تخمدانت
0
1401/11/09
mahtab ...
انشالله دامن همه اقدامیا گل و بلبل باشه
0
1401/11/09
سوال کننده
خداخیرت بده،من ک اصلا رعایت نکردم تواین ۱هفته
0
1401/11/09
سوال کننده
انشالله همه دلشون شاد بشه
0
1401/11/09
mahtab ...
حالا از این به بعدش مهمه که دارن بالع تر میشن و بزرگتر
0
1401/11/09
سوال کننده
اره،حواسم هست
0
1401/11/09
سوال کننده
بنظرت میتونم یه قرص مسکن بخورم؟
سردردشدم ازوقتی ستروناکس زدم
سردردشدم ازوقتی ستروناکس زدم
0
1401/11/09
mahtab ...
بمن گفت اجازه نداری هیچ مسکنی استفاده کنی
0
1401/11/09
سوال کننده
وااااا،چرا اینا هیچی بمن نگفتن؟😅هیچ اطلاعاتی ندارم
0
1401/11/09
سوال کننده
من امروز جیگر خوردم طوری نمیشه؟
0
1401/11/09
mahtab ...
نه نترس با خوردن هیچی نمیشه
0
1401/11/09
mahtab ...
هرچی دوست داشتی بخور فقط نفاخ نباشه
0
1401/11/09
سوال کننده
استرسی شدم،خخخخخ
0
1401/11/09
mahtab ...
اصلا نترس کلی فولیکول داری همشونم سایزشون خوبه هر کدوم روزی دو میل با دارو بالاتر میرن حداقل تا روز پانکجر حسابی چاق و چله میشن
0
1401/11/09
مامان دخملی
معلومه که رشد میکنن فقط داروهاتو ادامه بده سر ساعت
0
1401/11/09
سوال کننده
ممنون از راهنمایت عزیزم
ایشالله ک خیره،به خوبی و خوشی تموم بشه
ایشالله ک خیره،به خوبی و خوشی تموم بشه
0
1401/11/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/11/09
yasamin 😊😊😊😊😊
آره بابا با اون حجم از هورمون که استفاده میشه ' حتما رشد میکنه ' نگران نباش
0
1401/11/09
سوال کننده
مننونم عزیزم
0
1401/11/09
پزشک اوما
سلام به روی گلتون عزیزم
بله چرا امید نباشد، خصوصا فولیکول های با ابعاد 12 و 10 میتوانند به شرایط عالی برسند، اصلا نگران نباشید ❤️
بله چرا امید نباشد، خصوصا فولیکول های با ابعاد 12 و 10 میتوانند به شرایط عالی برسند، اصلا نگران نباشید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- خانمای عزیزی که آی وی اف کردن یا اطلاعاتی ازش دارن لطفا بیان
- آی وی اف بعد از دو بارداری مشکل دار
- اطلاعات درمورد ای وی اف رهنمایم کنید لطفا
- غزل دلاور که اهل بانه ایی میشه یه لحظه بیای 🗣🗣🗣
- تفسیر آزمایش همسر
- بچه های که ای وی اف دارن انجام میدن بیان
- خانم هایی ک ای وی اف انجام دادن میشه بیاین
- هزینه ی ای وی اف در اصفهان
- آزاد نشدن تخمک حتی با دارو




