سلام خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما وهمه اومایی های عزیز من امروز دکترم نبود وبه میل خودم رفتم سونو رحم تخمدان دادم میشه ببین مشکل جدی دارم یا نه اخه دکتر سونو یه جوری حرف زد که من ترسیدم ممنون میشم راهنمایی کنین 🙏🙏🙏🙏
پرسش (1401/11/08):
سونو گرافی گفته کیست تخمدان راست دارم مشکلم جدیه ؟؟؟
705
32
1401/11/08
سوال کننده
0
1401/11/08
سوال کننده

1
1401/11/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌷
موعد پریود بعدی کی هست؟
زنده باشید 🌷
موعد پریود بعدی کی هست؟
0
1401/11/09
سوال کننده
همیشه ۲۰پریود میشم
0
1401/11/09
سوال کننده
ولی از یه هفته قبل لکه بینی دارم
0
1401/11/09
سوال کننده
۲۸پریودمتموم شد و ۳تا الان خونریزی شدید دارم
0
1401/11/09
سوال کننده
البته چون شما گفتین مفنامیک بخورم مفنامیک استفاده کردم وخونریزیم یکم بهتر از دو روز پیشه
0
1401/11/09
پزشک اوما
عزیزم آزمایش بتا انجام ندادید ؟
0
1401/11/09
سوال کننده
نه عزیزم
0
1401/11/09
سوال کننده
انجام ندادم لازمه انجام بدم
0
1401/11/09
پزشک اوما
بله باتوجه به نوع خونریزی و کیست دیده شده فردا تیتر بتا اورژانسی انجام داده و. نتیجه را گزارش دهید ، عنوان تاپیک قبلی را هم ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/09
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر مگه آزمایش بتا برای بارداری نیس منکه باردار نیستم ایودی محلش مناسبه
0
1401/11/10
سوال کننده
خانم دکتر درد زیر شکم دارم
0
1401/11/10
سوال کننده
البته از دیشب تا حالا ترانسید میخورم ولی خونریزیم فرقی نکرده خونریزی به صورت لخته لخته ای
0
1401/11/10
پزشک اوما
عزیزم در جای مناسب بودن iud ردکننده بارداری نیست وقتی خونریزی مشکوک وجود دارد و در تخمدان کیست مشکوک دیده شده تیتر بتا اورژانسی جهت رد بارداری باید انجام شود لطفا همین امروز صبح مراجعه کنید
0
1401/11/10
سوال کننده
چشم خانم دکتر منتظر جوابم تا جوابشو دادن میفرستم
0
1401/11/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من
0
1401/11/10
سوال کننده
خانم دکتر جواب با یه تاپیک دیگه فرستادم
0
1401/11/10
پزشک اوما
جان دلم همینجا ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/10
سوال کننده

0
1401/11/10
سوال کننده
بفرمایید اینم نتیجه آزمایش بتا
0
1401/11/10
سوال کننده
خانم دکتر یعنی مشکلم جدیه کیست خیلی بده
0
1401/11/10
پزشک اوما
خداروشکر نتیجه منفی است جان من. سونوگرافی واژینال انجام نشده ؟
0
1401/11/10
سوال کننده
نه عزیزم انجام ندادم
0
1401/11/10
سوال کننده
پیشنهاد میکنین برم پیش متخصص
0
1401/11/10
سوال کننده
از بابت بارداری خودمم مطمئن بودم ولی چون شما گفتین انجام دادم
1
1401/11/10
پزشک اوما
جان دلم چون کیست دیده شده بود باید از نبود بارداری خارج رحمی مطمئن میشدیم، حالا که خیالمان راحت است صرفا پیگیری کیست توصیه میشود بله مراجعه کنید احتمالا سونوگرافی واژینال و بررسی خونی به نام چک تومورمارکر درخواست میشود (نام ترسناکی دارد اما نترسید صرفا برای ارزیابی و تشخیص نوع کیست هست)❤️
0
1401/11/10
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر زحمتتون دادم مرسی از وقتی که گذاشتین
0
1401/11/10
سوال کننده
🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




