بی زحمت آزمایش منو تفسیر کنید
0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده
کسی نمیدونه
0
1401/11/09
Zi Zi
عزیزم همش نرماله. باردار هم نیستی
0
1401/11/09
Zi Zi
اگر قصد بارداری داری باید لووتیرکسین مصرف کنی وگرنه تیروییدت نرماله
1
1401/11/09
پزشک اوما
سلام نازنینم
همه چیز خوب است، تاخیر داشتید؟
همه چیز خوب است، تاخیر داشتید؟
0
1401/11/09
سوال کننده
بله
0
1401/11/09
سوال کننده
اینم سونو گرافی
0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده
پیش متخصص رفتم برام قرص
0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده

0
1401/11/09
سوال کننده
سیپروترون کامپاند
از شب سوم پریودی شبی یک عددتا 21شب
از شب سوم پریودی شبی یک عددتا 21شب
0
1401/11/09
سوال کننده
مدروکسی پروژسترون
شبی دو عدد تا پنج شب از کی باید بخورم
شبی دو عدد تا پنج شب از کی باید بخورم
0
1401/11/09
سوال کننده
بهم دارو داده
0
1401/11/09
سوال کننده
قصد بارداری ندارم
0
1401/11/09
سوال کننده
پریودم نامنظمه
دوبار تو دی ماه پریود شدم
سونو وازمایش دادم بهم این قرصارو دادن دکتر عزیزم
دوبار تو دی ماه پریود شدم
سونو وازمایش دادم بهم این قرصارو دادن دکتر عزیزم
0
1401/11/09
پزشک اوما
بعد چند روز تاخیر آزمایش و سونوگرافی انجام شده؟
0
1401/11/09
سوال کننده
من دوبار پریود شدم 7دی ماه پریود اولم بود
27دی دومی بود هر کدوم به مدت ده روز
27دی دومی بود هر کدوم به مدت ده روز
0
1401/11/09
سوال کننده
آزمایش وسونو3بهمن دادم
0
1401/11/09
سوال کننده
بهم گفتن که هرکدوم راحت تری استفاده کن بنظر شما کدوم بهتره پروژسترون یا. سیپروترون
0
1401/11/09
سوال کننده
دوره هامم 30تا35روزست
0
1401/11/09
پزشک اوما
جان دلم اگر قصد بارداری ندارید سیپروترون را شروع کنید و حتما همزمان جلوگیری مناسب داشته باشید زیرا حین مصرف این قرص نباید باردار شوید ، نگران هم نباشید در سونوگرافی شواهد صرفا به نفع سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان است که اگرچه درمان همیشگی ندارد اما با رعایت اصول سبک زندگی صحیح و سالم و مصرف دارو قابل مدیریت است💜
1
1401/11/09
سوال کننده
سپاسگزارم 🙏از راهنمایی شما ❤️
1
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💓💜💓
1
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



250

