سلام و خسته نباشید دوقلو هام ۳۵ هفته بدنیا اومدن قل اولم رفلاکس داره پزشک بچه ها اوایل دارو نداد برا رفلاکس الان یک هفتس که صبح ها ناشتا پودر امپرازول میخوره دیگه بالا نمیاره.تا کی باید ادامه بدم پودرو؟ ضمنا وزنش هم ۵.۸ کیلوگرمی بااینکه ۶ ماهه س برای افزایش وزنش چیکار کنم؟ غذای کمکی هم شروع کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



415
1401/11/08


