سلام خانوم دکتر.امیدوارم که حالتون خوب باشه
من با امروز ۳ روزه که باعرض پوزش و معذرت اسهال شدم .و از اونجایی که شنیدم تو بارداری اسهال خطرناکه نگران شدم.انقباض اینا ندارم.نیازه که برم دکتر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



432
1401/11/07


