سلام پزشک محترم اوما و دوستان عزیزم.
پسرم ۳ ماه و ۱۸ روزشه از دیشب بینی ش گرفته و موقع شیر خوردن اذیت مییشه مجبور میشه ول کنه. احساس میکنم گلوش هم درد میکنه چه کاری باید براش انجام بدم؟
اینم بگم دکتراطفال متاسفانه رفته نمیتونم ببرم ببینه.
خودم هم یک هفته ست سرپاخوردم گلوم به شدت درد میکنه و سرفه میکنم دکتر رفتم ولی فعلا اثری نداشته داروها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



273
1401/11/07



