سلام خسته نباشید من 28اذر پریود شدم این ماه پریود نشدم بی بی هم چند ساعت پیش زدم منفی بود علتش چیه
0
1401/11/07
🌸ftme M
سلام عزیزم توی اقدام ممکنه پریود عقب یا جلو بشه
0
1401/11/07
سوال کننده
میتونم امیدوار باشم الان
0
1401/11/07
🌸ftme M
عزیزم انشالله بیبی هم میزنی مثبت میشه💖
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالله همه ی اقدامیا به ارزوشون برسن امشب شبه آرزوهای برا همه اقدامیا بیایید دعا کنیم
0
1401/11/07
🌸ftme M
انشالله من که همین یکشنبه سقط کردم برام خیلی دعا کنید زود جاش سبز شه واقعا حس میکنم جای خالیشو😭
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالله عزیزم زود زود دوباره جاش سبز شه منم 30خرداد سقط کردم
0
1401/11/07
🌸ftme M
الهی بگردم که شمام این حس تلخ رو تجربه کردی
0
1401/11/07
سوال کننده
خیلی بده خدانکنه عزیزم
0
1401/11/07
🌸ftme M
انشالله همین امشب که لیلة الرغائب هست به آرزوت برسی❤
1
1401/11/07
سوال کننده
ممنون عزیزم همچنین من امشب خیلی امیدوار بودم که مثبت باشه حتی سر سینه هام سیاه شده یه خورده بزرگتر ولی منفی بوذ
1
1401/11/07
احلام🌱🍃 .
انشالله همه اقدامیا باردار شن 🙏
0
1401/11/07
احلام🌱🍃 .
منم ۲ روز دیگ موعدمه انشالله که باردارم .
دیشب بی بی زدم منفی بود😔
دیشب بی بی زدم منفی بود😔
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالله مثبت میشه عزیزم
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالله
0
1401/11/07
احلام🌱🍃 .
خدا از دهنت بشنوه خواهری
0
1401/11/07
سوال کننده
من امشب با چه ذوقی اومدم بی بی چک زدم دیدم منفی کل ذوقم پرکشید بیشتر از من شوهرم خوشحال بود
0
1401/11/07
مریم جون
خوب منفیه دیگه فرداپسفردامیشی
1
1401/11/07
احلام🌱🍃 .
انشالله خدا دامنتو سبز کنه بزودی🤗🥰
0
1401/11/07
mam marveh
ب نظرم دوباره تکرار کن
ب موعد منم سه روز مونده ان شاء الله هممون جواب میگیریم
ب موعد منم سه روز مونده ان شاء الله هممون جواب میگیریم
0
1401/11/07
mam marveh
شاید لقاحت دیر گرفته ازمایش تیتر بتا بدین
0
1401/11/07
سوال کننده
فدات همچنین عزیزم
0
1401/11/07
سوال کننده
هرچی خواست خدا باشه
0
1401/11/07
سوال کننده
انشالله من از 28اذر پریود شدم تا 3دی تموم کردم باید دوباره میشدم که هنوز نشدم
0
1401/11/07
سوال کننده
شنبه مبرم
0
1401/11/07
nafas shiramin
من حاملگی اولم بی بی چکام منفی میشد ولی حامله بودم با ازمایش فهمیدم بنظرم شمام یه ازمایش بده
0
1401/11/07
سوال کننده
دعا کن برام خیلی ذوق دارم
0
1401/11/07
محب الحسین(ع) 💚
من عقب افتاد بی بی منفی شد بعد پریود شدم☹
0
1401/11/07
الهام الییی
من با ۱۶ روز تاخیر بتام تازه ۵۰ بود و بیبی منفی بود همش
0
1401/11/07
سوال کننده
منم امروز صبح پریود شدم با ده روز تاخیر
0
1401/11/07
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
زنده باشید 🌹
اگر حجم خونریزی مانند همیشه هست باردار نیستید و در صورت تکرار این شرایط حتما آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمک گذاری انجام دهید ❤️
زنده باشید 🌹
اگر حجم خونریزی مانند همیشه هست باردار نیستید و در صورت تکرار این شرایط حتما آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمک گذاری انجام دهید ❤️
0
1401/11/07
سوال کننده
ممنونم
0
1401/11/07
پزشک اوما
خواهش میکنم هانیه نازنینم ❤️❤️
0
1401/11/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/08
سوال کننده
پزشک جان من چند وقتیه پریودی هام اوکی نیس یه ماه شدید میشم یه ماه نه 3ماهه سر سینه هام سیاهه رابطه هم دارم حس درد میپیچه تو شکمم
0
1401/11/09
پزشک اوما
جان دلم برای تشخیص علت همانطور که گفتم آزمایش هورمونی و سونوگرافی لازم است تا بتوانیم با دریافتن آنچه زمینه ساز شرایط فعلی است به تنظیم دوره ها کمک کنیم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



773

