سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه داروها و مکمل هایی مصرف میکنید ؟
سلام خانم دکترفقط قرص یدوفولیک.وقرص کلسیم
در آزمایش خون شما همه چیز خوب است و فقط کم خونی فقر آهن دارید که باید تلاش کنید مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را افزایش داده و یک روز در میان یک عدد فروس سولفات بخورید. همچنین در سونوگرافی هماتوم دیده شده که اگر به درستی مدیریت شود اصلا به هیچ عنوان مشکل ساز نیست اما دقت کنید که باید به صورت جدی واقعا مراعات کنید. از پله جز برای موارد ضروری بالا و پایین نروید. رابطه جنسی و دخول ممنوع است و شخص شما به شیوه های دیگر هم به ارگاسم نرسید. تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. پیاده روی نکنید، جسم سنگین بلند نکنید. اگر میتوانید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید. دوش آب خیلی گرم هم نگیرید، از همه مهم تر استراحت رو به مطلق داشته باشید ، شیاف را فعلا تا زمان سونوگرافی ان تی به صورت هر 12 ساعت یک عدد شیاف پروژسترون 400 استفاده کنید. کیست دیده شده نیز در غالب مواقع با گذشت زمان به صورت خود به خود برطرف خواهد شد اما فعلاً علاوه بر رعایت نکاتی که گفته شد از انجام دادن حرکات و چرخش های ناگهانی اجتناب کرده و جسم سنگین بلند نکنید ❤️
ممنون از راهنمایی کامل و دقیق شما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌺💜🌺