من اتجام دادم قبلش هیچ اقدام خاصی نمیخواد چون ازمایش خون هست و DNA ربطی به دارو نداره
سلام
خواهر من دو روز پیش سلفری داد
میگفت ازمایشگاه گفته نباید اسپرین قبلش بخوری
24 ساعت قبلش نباید اسپرین خورده باشی
شما آسپرین مصرف میکردین از قبلش؟
هم اسپیرین هم انوکسا یروز قبلش نباید مصرف کنی
بخاطر اینکه خون رقیق نشه اسپیرین روز قبلش نخور که غلظت دی ان آ کافی باشه.به من قبلش چیزی نگفتن ولی
آسپرین و پروژسترون من شنیدم
به من گفت با مشورت پزشک ۴۸ساعت قبل آسپرین و آنوکسا قطع کن
منم زنگ زدم دکترم گفتم آزمایشگاه نیلو اینجوری گفته اونم گفت قطع کن
سر خود قطع نکن حتما از دکترت بپرس همه مثل هم نیست شرایطشون
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم طبق نظر آزمایشگاه معتبر قبل از انجام سل فری دی ان ای باید بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت از مصرف آسپرین خودداری نمود که تصمیمگیری در مورد قطع یا عدم قطع و همچنین بازه زمانی ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت با پزشک شما است، زیرا ایشان اشراف بیشتری بر شرایط شما دارند ، در مورد انوکساپارین هم توصيه به همین شکل هست. یادتان باشد که خودسرانه کاری نکنید 🌹