گلم اره اشکال داره منم سقط میکردم قبلا دلیلش همین خونرسانی ضعیف و غلظت خون بود طبق دستور پزشکت عمل کن
اخه داروهام پیشم نیس تا چند روز اینده
سعی کن بگیری یه وقت اتفاقی نیفته خدای نکرده
سلام منم دارم این دارو مصرف میگم برای کسانی که سابقه سقط داشتن یا احتمال به سقط دارند دکتر تجویز میکنه
بله که اشکال داره خونت. ممکنه غلیظ باشه و نارسایی ایجاد میکنه خدای. ناکرده من غلظت خونم خیلی بالاس ولی هنوز رو جفتم تاثیر نذاشته
سلام بله باید زودتر شروع به استفاده از قرص ها کنید ، خون غلیظ و یا اختلال در شریان های بند ناف و جفت باعث کم شدن خونرسانی جنین میشود