سلام خانم دکتر خسته نباشید دخترم سرما خورده ۱۵ روزشه چند رور پیش بردم دکتر قطره بتامتازون داد و منتول ک رو لباسش بزنم.
ولی همچنان بینیش کیپه و نمیتونه نفس بکشه براش پوار بینی میزنم ک خیلی هم مقاومت میکنه و دوست نداره
راه حل دیگه ای هست ک خوب بشه؟
و اینکه خودم خونریزیم کامل قطع شده بود ولی قرص اهن فرفورت دئودرات روزی دو عدد رو طبق نظر پزشکم شروع کردم و ب شدت خون ازم میره ایا طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



277
1401/11/06


