سلام دکتر اوما جان وقتتون بخیر
بنده ۱۳ پریودیم رفتم دکترم سونو کرد یه فولیکولم ۱۵ بود دو تا امپول hmg تزریق کرد و روز ۱۵ پریودیم دوباره سونو کرد فولیکولم ۱۸ شده بود گفت روز ۱۶ صبح hcg تزریق کن و بعد از ۳۶ ساعت یعنی روز ۱۷ ۱۸ ۱۹ بمدت ۳ شب پشت سرهم نزدیکی کن من حساب کردم ۳۲ ساعت بعد از تزریق امروز نزدیکی کردم و دوباره فردا و پس فردا نزدیکی کنم؟ اخه شنیدم پشت سرهم اسپرم ضعیف میشه
پرسش (1401/11/05):
امپول hcgو اقدام با فولیکول ۱۸
1224
66
1401/11/05
سوال کننده
1
1401/11/05
فاطمه ح
منم پشت هم نزدیکی داشتم
0
1401/11/05
سوال کننده
شرایطت مثل من بود؟
0
1401/11/05
hana ۱۳۸۰
عزیزم نه نترس ضعیف نمیشه ولی حسابی بخودت برس
0
1401/11/05
hana ۱۳۸۰
۳ روز پشت سر هم
بعدشم یک روز در میان تا ۲۵ سیکل
بعدشم یک روز در میان تا ۲۵ سیکل
0
1401/11/05
مهشید .
یک روز در میون بهتره چون اسپرم ضعیف میشه
0
1401/11/05
مهشید .
اسپرم که زنده میمونه.پس الکی پشت سرهم اقدام نکن چون کیفیت مهمه
1
1401/11/05
فاطمه ح
منم فولی خوب نداشتم از ۳ پریودم تا ۷ قرص خوردم کلومیفن
بعدش امپول سینال زدم تا ۱۲ سیکلم رفتم سونو ۴ تا فولی خوب داشتم که ازادسازی زدمو رابطه داشتم همون ماهم باردارشدم
بعدش امپول سینال زدم تا ۱۲ سیکلم رفتم سونو ۴ تا فولی خوب داشتم که ازادسازی زدمو رابطه داشتم همون ماهم باردارشدم
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
منم امروز سونو بودم یه فولی ۲۲ داشتم
1
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
به دکتر خودم دسترسی نداشتم تهران بود خودم دوتا HCG گرفتم بزنم
0
1401/11/05
سوال کننده
اره منم بااینکه ماه قبل دارو خوردم ولی فولیکولام کوچیک بودن این ماه دوباره لتروزول خوردم و بعد دکتر سونو کرد گفت یدونه ۱۵ داری hmgداد بعد دیروز hcg زدم امروز و فردا و پس فردا گفته رابطه
0
1401/11/05
فاطمه ح
ضخامت رحمتو چک کردی
0
1401/11/05
سوال کننده
روز چندم فولیت ۲۲ بود؟
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
۱۴
0
1401/11/05
سوال کننده
اره دکتر تو مطب سونو واژینال داشت گفت نرماله
0
1401/11/05
سوال کننده
پس عالیه بزن فرداش اقدام کن
0
1401/11/05
فاطمه ح
همیشه برگه بگیریدو بپرسید ک چند بود
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
دوتا آمپول خوبه؟
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
من بعد یکسال و نیم اولین باره فولی خوب دارم
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
متفورمین خوردم و فرتیل اید
0
1401/11/05
سوال کننده
اخه سونوی بیرون نبود که دکتری که تحت نظرشم از اول خودش چک کرده نوشته پروندم دیگه خودش میدونه نرمال چیه دیگه
0
1401/11/05
سوال کننده
بمن یکی داده بود نمیدونم از دکتر اوما بپرس
0
1401/11/05
سوال کننده
نه من دوبار بارداری ناموفق داشتم اینبار اقدامم ببینم خدا چی میخواد
0
1401/11/05
فاطمه ح
من ی دکتر ضخامت ۴.۵ رو میگفت خوبه خودممیدونستم ک کسی با این ضخامت باردار نمیشه گفتم ضخامتم کمه قرص بده گفت ن من دکترم میدونم.دکترمو عوض کردم برا ضخامتمم دارو داد همون ماه باردار شدم وگرنه باید وقتموالکی هدر اون دکتر میکردم
0
1401/11/05
فاطمه ح
من تجربمو گفتم عزیزم انشالله ک همه چی خوبه
0
1401/11/05
سوال کننده
نه فک نکنم چون دکتر نازایی هست و نسبت به سابقه سقطی که داشتم نظر میده
0
1401/11/05
فاطمه ح
دلیلشو فهمیدی چرانانوفق بودشش
0
1401/11/05
فاطمه ح
انشالله ک خیره
0
1401/11/05
سوال کننده
اره ویتامین د۳ خیلی کم داشتم درمان شدم
0
1401/11/05
سوال کننده
انشالله دعام کنید
1
1401/11/05
فاطمه ح
انشالله اینسری همه چی خوب پیش میره
1
1401/11/05
سوال کننده
ممنون خدا برا شما هم فرج خیر بده انشالله
1
1401/11/05
فاطمه ح
حتما تحت نظزدکتر خوب باش ک وقتت هدر نده جدا ازوقتت ب جونتم آسیب نزنی
0
1401/11/05
فاطمه ح
سقطات چجور بوده
0
1401/11/05
سوال کننده
یکی ۵هفته بدون جنین یکی ۷ هفته توقف رشد بدون ضربان
0
1401/11/05
سوال کننده
خودبخودی خونریزی کردم سقط شدن
0
1401/11/05
فاطمه ح
دکترت گفته دلیل اینا کمبود ویتامین بوده؟
0
1401/11/05
سوال کننده
بعد خودمو همسرم رفتم ازمایشات کلی هیچی نبود
0
1401/11/05
فاطمه ح
ایمنی انعقادی ژنتیک ازمایش دادی؟
0
1401/11/05
سوال کننده
خودم از بیرون داروهای تقویت اسپرم اینا خریدم همسرم ۲ماهه میخورد خودمم د۳ و فولیک اسید میخورم که تازه ازمایش دادم حل شده کمبودم
0
1401/11/05
سوال کننده
بله دادم
1
1401/11/05
فاطمه ح
خب خداروشکر انشالله ک همه چی ب خوبی پیش میره
1
1401/11/05
سوال کننده
قربونت انشالله
1
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
من دوتا رو باهم زدم دیگه الان
0
1401/11/05
سوال کننده
انشالله هردومون نتیجه بگیریم
0
1401/11/05
ریحانه 🌱🕊️
انشاالله
1
1401/11/06
پزشک اوما
سلام به روی گلتون نعیمه جانم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم قبل تزریق و روز تزریق رابطه نداشتید؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم قبل تزریق و روز تزریق رابطه نداشتید؟
0
1401/11/07
سوال کننده
سلام دکتر جان قبل امپول شنبه رابطه داشتم سه شنبه امپول زدم بعدشم گفتن چهارشنبه پنجشنبه جمعه ۳شب پشت سرهم رابطه داشته باش
0
1401/11/07
سوال کننده
قبلش شنبه شب رابطه داشتم و سه شنبه صبح امپول زدم
1
1401/11/08
پزشک اوما
عزیزم اگرچه روابط یک روز در میان بهتر است اما چون فاصله روابط قبل تزریق زیاد بوده، نزدیکی های بعدی با فاصله کم مشکلی نداشته است امیدوارم بهترین نتیجه در انتظارتان باشد
1
1401/11/08
سوال کننده
انشالله ممنون ازتون
1
1401/11/08
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜❤️💜
1
1401/11/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بالا بودن hcg در جواب غربالگری اول نشانه چیست
- زمان نزدیکی بعد تزریق hcg
- با فولیکول ۱۶ میتونم آمپول اچ سی جی بزنم ؟
- hcg و ایجاد تهوع و سرگیجه
- با چه داروهایی باردار شدید؟
- اثرات امپولhcg بعد چندروز خودشو نشون میده
- اثر امپول hcg چند روز توی بدن میمونه
- یه سوال که شاید سوال خیلیا باشه
- بی بی چک بعد از آمپولhcg
- امپول اچ سی جی




