سلام وقت بخیر
پسرم دو ماهشه و شیرخشک میخوره.روی بدنش و صورتش دونه های قرمز بود که بردم دکتر گفتن حساسیت به پروتئین گاوی داره (تشخیصشون فقط از روی همون دونه های قرمز بود)و شیر خشک اپتامیل HA براش تجویز کردند.
میخوام بدونم این حساسیت همیشگی هست یا با بزرگ شدن پسرم کمتر میشه و از بین میره؟
پرسش (1401/11/05):
حساسیت به پروتئین گاوی
523
42
1401/11/05
سوال کننده
1
1401/11/05
دیار عشق مادر
نه نهایتا تا ۱۸ ماهگی هست نهایتااااا
0
1401/11/05
سوال کننده
امیدوارم زود تمام شه
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
خودم پروتیین گاوی نخور
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
خودتم
0
1401/11/05
سوال کننده
شیر خشکی هست بچم
1
1401/11/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
دختر منم داشت فعلا با ماست امتحان کردم اذیت نبود شکر خدا انشالله تا یسالگی خوب میشن
0
1401/11/05
سوال کننده
ان شاالله
خیلی نگرانم واسش
هم رفلاکس داره هم حساسیت هم کولیک
همه چی باهم
خیلی نگرانم واسش
هم رفلاکس داره هم حساسیت هم کولیک
همه چی باهم
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
کولیکشو اصلا نگران نباش ...ریفلاکس خیلی اذیت میکنه
0
1401/11/05
سوال کننده
بمیرم براش😔
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
منم هم ریفلاکس هم حساسیت هم کولیک داره ...پزشکش شیرخشک الفامینو سویسی براش نوشت که میرم معاونت غذا دارو میخرم براش میخرم فاقد پرویین گاوی
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
جمله بندیو 😁😁😁
0
1401/11/05
سوال کننده
به پسر من اپتامیل ha داده
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
ایرانی اپتامیل ؟
0
1401/11/05
سوال کننده
اره
0
1401/11/05
سوال کننده
اون خارجیه فقط جایی که میگید گیر میاد؟
0
1401/11/05
سوال کننده
اخه من پرسیدم گفتن فقط اپتامیل داره فاقد پروتین گاوی!!!!
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
اها ان شالله که زودی خوب بشه ...تا میتونی درست بهش شیر بده شرایط ی نوزار دیفلاکسی رعایت کن که تشدید نشه
0
1401/11/05
سوال کننده
کم گیر میاد خیلی نگرانم
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
اره سوبسیدیه باید فوق تخصص برات نامه بنویسه ....شیرخشک اروپایی خیلی بدمزه ام هست
0
1401/11/05
سوال کننده
قیمتش چنده؟
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
دونه ای بیست و پنج هزار ولی ازاد اگه گیرت بیاد از سیصد تا یک میلیون
0
1401/11/05
سوال کننده
هفته ای چندتا بهتون میدن؟
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
ماهی شش تا
0
1401/11/05
سوال کننده
میشه عکسش رو واسه من بفرستید؟
0
1401/11/05
دیار عشق مادر

0
1401/11/05
سوال کننده
الان قیمتش از ۹۰۰ تومن زده
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
اره
0
1401/11/05
سوال کننده
🙏
0
1401/11/05
سوال کننده
چ گرونه
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
خواهش میکنم
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
اره دیگه
0
1401/11/05
سوال کننده
چ وضعی شده واقعا
0
1401/11/05
سوال کننده
خدا همه بچه ها رو از بیماری دور نگه داره
0
1401/11/05
دیار عشق مادر
ان شالله
1
1401/11/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌷
نگران نباشید در بیشتر از نود درصد موارد حساسیت به پروتئین گاوی تا 1 سالگی بهبود یافته و برطرف می شود اما در مواردی ممکن است تا 2 الی 6 سالگی هم تداوم پیدا کند و بسیار بعید است که تا بزرگسالی ادامه پیدا کند🌷
وقتتون بخیر 🌷
نگران نباشید در بیشتر از نود درصد موارد حساسیت به پروتئین گاوی تا 1 سالگی بهبود یافته و برطرف می شود اما در مواردی ممکن است تا 2 الی 6 سالگی هم تداوم پیدا کند و بسیار بعید است که تا بزرگسالی ادامه پیدا کند🌷
1
1401/11/06
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی
0
1401/11/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1401/11/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مدفوع سبز خلط دار و خونی و حساسیت به پروتئین گاوی
- حساسیت به پروتئین گاوی یا رفلاکس
- شربت زینکوویت بی برای نوزاد
- حساسیت به پروتیئن 🐄 گاوی لطفاً هرکی تجربه داره بیاد
- تغذیه مادر در حساسیت گاوی نوزاد
- آیا پستونک برای رفلاکس خوبه؟ رژیم غذاییه حساسیت به پروتئین گاوی چیه؟
- شیرخشک ببلاک ۱ و حساسیت به پروتئیتن گاوی
- مامان هایی که نینی شون حساسیت به پروتئین گاوی داشته با چی شروع کردین مواد غذایی
- آزمایش مدفوع نوزاد یک ماهه
- علائم حساسیت به پروتئین گاوی چی هست؟!




