سلام میشه لطفا ازمایشم رو ببینید که مشکلی هست یا نه. خیلی استرس دارم
مخصوصا ذخیره تخمدان
پرسش (1401/11/05):
جواب ازمایش هورمونی استرس دارم
571
16
1401/11/05
سوال کننده
0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
پرولاکتینت یکم بالاس باید کابرگولین بخوری ی دوره تا بیاد پایین
0
1401/11/05
سوال کننده
مرسی عزیزم بقیه ازمایش ها چطور نرماله؟
0
1401/11/05
سوال کننده
مخصوصا ذخیره تخمدان و fsh رو نگرانم
0
1401/11/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
باید دارو مصرف کنی عزیزم زیر نظر پزشکت ،قبلا ازمایش نداده بودی؟
0
1401/11/05
سوال کننده
عه یعنی به نظرت ذخیره تخمدانم و fsh ترمال نیست؟؟
0
1401/11/05
سوال کننده
نه تاحالا نداده بودم
0
1401/11/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن فقط ذخیره ات پایینه عزیزم ،نگرانی نداره ک
با تقویت خودتو دارو درست میشه عزیزم
با تقویت خودتو دارو درست میشه عزیزم
0
1401/11/05
سوال کننده
مرسی عزیزممم
0
1401/11/05
تسنیم ،،،،،
ذخیره پایین نیست
0
1401/11/05
تسنیم ،،،،،
۲ خوبه
0
1401/11/05
سوال کننده
جدی مرسی عزیزم
0
1401/11/05
سوال کننده
بقیه موارد هم میدونی؟
0
1401/11/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




