سلام بی زحمت اینو برام تفسیر کنید شش هفتمه فک کنم
سونوگرافی رحم و ضمائم
رحم با ابعاد 53.32.80مم ، با اکوی میومتریال نرمال و ضخامت اندومتر
10 م م روئیت شد
شواهدی به نفع ساک بارداری در کاویته رحم مشاهده نمیگردد
تیتراژ BHCG و سونوگرافی کنترل ترجیحا بصورت TVS جهت رد EP پیشنهاد
میگردد.
تخمدان ها دارای ابعاد و اکوی طبیعی .هستند
ضایعه فضاگیر در ادنکسها دیده نشد.
مختصر مایع درحد 15-10 سی سی در فضای کلدوساک مشهود است
و گفتند یا کمتر از یک ماهه که ما نمیبینید یا سقط شده یا خارج از رحمه لطفا شما بگید یعنی چی
پرسش (1401/11/05):
تفسیر اولین سونو بارداری
1139
59
1401/11/05
سوال کننده
0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده
مرسی عزیزم گذاشتم نمی دونید چند وقت طول میکشه جوابش بده
0
1401/11/05
pari 🙂
بتات چند بود
0
1401/11/05
سوال کننده
یک شنبه ۳۳۳
0
1401/11/05
pari 🙂
کی رفتی سونو
0
1401/11/05
مرجان ❤️🌈❤️
عزیزم یک بار دیگه باید بتا بدی اگر بالا نرفته باشه سریع مراجعه کن
0
1401/11/05
سوال کننده
الان اومدم
0
1401/11/05
سوال کننده
اره دادم هنو حوابش نیومده برم پیش دکترم یعنی
0
1401/11/05
pari 🙂
بتات الان احتمالا روی هفتصد تا هزار باشه
که زوده برای ساک دیدن
هفته بعد دیده میشد
هفتت هم پایینتره لقاحت دیر بوده
درد شدید و مداوم یا لک بینی نداری ک
دارو استفاده کردی یا طبیعی بود
که زوده برای ساک دیدن
هفته بعد دیده میشد
هفتت هم پایینتره لقاحت دیر بوده
درد شدید و مداوم یا لک بینی نداری ک
دارو استفاده کردی یا طبیعی بود
0
1401/11/05
مرجان ❤️🌈❤️
ببین توی سونو نوشته ترجیحا یکبار دیگه سونو ترجیحا بصورت واژینال انجام بشه
و کنترل مجدد بتا
میخوان مطمئن بشن داخل رحم هست یا نه
و کنترل مجدد بتا
میخوان مطمئن بشن داخل رحم هست یا نه
0
1401/11/05
مرجان ❤️🌈❤️
چرا کمر درد شدید داشتن امروز.
خونریزی هم دیدن
زودتر پیگیری کنن بهتره بنظرم
خونریزی هم دیدن
زودتر پیگیری کنن بهتره بنظرم
0
1401/11/05
pari 🙂
استرس نگیر زود رفتی
اگر با بتات هم حساب میکردی میدونستی باید بالای دو هزار باشه بعد ساک دیده بشه
جواب آزمایشتو میگیری و خیالت راحت میشه
نگران نباش
اگر با بتات هم حساب میکردی میدونستی باید بالای دو هزار باشه بعد ساک دیده بشه
جواب آزمایشتو میگیری و خیالت راحت میشه
نگران نباش
0
1401/11/05
سوال کننده
دعا کنید زیاد بشه فقط دل نگرانمالا
0
1401/11/05
سوال کننده
الان اصلا درد ندارم
0
1401/11/05
صدیقه 😍
الان چند هفته زد سونو برات
1
1401/11/05
pari 🙂
عه من نمیدونستم تاپیک قبلی گفتن حتما
0
1401/11/05
سوال کننده
اگه زیاد بشه دیگه مشکلی نداره؟؟
0
1401/11/05
mahi s
عزیزم تو اون یکی تایپت دکتر جواب داده سوالتو بپرس ازش
0
1401/11/05
masomeh kzm
عزیزم از اول لکه بینی داشتی یا فقط امروز؟
0
1401/11/05
سوال کننده
داشتم از اول ولی کم صبح یه کم زیادتر شد
0
1401/11/05
pari 🙂
جواب آزمایشو گرفتی ب ماما بگو
الهی که دوبرابر شده باشه و همه چی خوب پیش بره عزیزم
الهی که دوبرابر شده باشه و همه چی خوب پیش بره عزیزم
0
1401/11/05
سوال کننده
مرسی ممنون از همتون
0
1401/11/05
pari 🙂
منظورم به مام بگو
1
1401/11/05
سوال کننده
چشم حتما میگم بهتون
0
1401/11/05
سودی htmk
عزیزم از اونجایی که هفت هفته هستی .به نظرم اگه لقاح دیر هم انجام شده باشه باید حداقل پنج هفته باشی. از اونجایی که نوشته مایع آزاد در کلدوساک به نظرم احتمال خارج رحمی بودن هست.من خودمم پارسال بارداری خارج رحمی داشتم.هرچی زودتر پیگیری باشی راحت تر میشه برات
0
1401/11/05
masomeh kzm
عزیزم اصلا نمیخام نگرانت کنم ولی الان ازمایش بده و سونو واژینال برو
0
1401/11/05
masomeh kzm
وای منم دو دل بودم ک بگم چون عین من بود
0
1401/11/05
سوال کننده
ازمایش دادم
0
1401/11/05
سودی htmk
آره منم نمیخواستم بگم اول ولی به نظرم باید پیگیری کنه هرچه زود تر برای خودش بهتر
0
1401/11/05
سودی htmk
سونو واژینال دادی؟
0
1401/11/05
سوال کننده
ولی انشالله عصر سونو واژینال بدم
0
1401/11/05
masomeh kzm
خارج از رحم فقط سونو واژینال نشون میده
0
1401/11/05
سوال کننده
اهان خانم ها واقعا ممنوم از حرفاتون
0
1401/11/05
masomeh kzm
انشالله ک خیره مارو بی خبر نزار
0
1401/11/05
mahi s
عزیزم شما شیاف استفاده میکردی فعلا متوقف کن تا سونو بدی
0
1401/11/05
سودی htmk
ولی اصلا نگران نباش چون هنوز تو مرحله خطرناکی نیستیفقط باید چند روز همش پیگیر باشی.من پارسال دیر متوجه شدم و خونریزی داخلی کردم
1
1401/11/05
سوال کننده
اهان ممنون
0
1401/11/05
سودی htmk
البته که انشاالله اصلا این چیزا نباشه وما اشتباه کرده باشیم.
0
1401/11/05
masomeh kzm
خونریزی ک با شیاف قطع نشه یکم مشکوکه سریع پیگیری کن عزیزم
0
1401/11/05
masomeh kzm
انشالله
0
1401/11/05
سودی htmk
رفتی دکتر خبر بده چی شد
0
1401/11/05
سوال کننده
جواب بتام اومد
0
1401/11/05
سوال کننده
۱۳۸ کم شده😭😭😭
0
1401/11/05
سوال کننده
یعنی تمومه دیگه
0
1401/11/05
masomeh kzm
حتما سونو واژینال بده
0
1401/11/05
سوال کننده
برای چی آخه
0
1401/11/05
masomeh kzm
برای این ک مایع ازاد داشتی خیالت راحت بشه
0
1401/11/05
سوال کننده
😭😭
0
1401/11/05
masomeh kzm
ناراحت نباش
0
1401/11/05
مرجان ❤️🌈❤️
عزیزم میدونم خیلی حس بدیه
حق داری ناراحت باشی
ولی خدا رو هزار بار شکر بموقع متوجه شدی
میتونی پیگیری کنی سریع
این ماجرا ایشالله به سلامتی حل بشه
سری بعد یه بارداری سالم و عالی در انتظارته
حق داری ناراحت باشی
ولی خدا رو هزار بار شکر بموقع متوجه شدی
میتونی پیگیری کنی سریع
این ماجرا ایشالله به سلامتی حل بشه
سری بعد یه بارداری سالم و عالی در انتظارته
0
1401/11/05
سوال کننده
کسی تجربشو داشته
0
1401/11/05
🌈 مامان نلین🌈 ...
اره عزیزم من داشتم بتام تا ۷۰۰ بالا رفت افتادم به لکه بینی روز به روز بیشتر شد آخر سونو دادم گفتن خارج رحمی بوده
0
1401/11/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فوری لطفا یه نگاه ب سونو بیومتری من بندازین
- تفسیر سونو سی دو هفتگی
- میشه لطفا سونو منو تفسیر کنید
- تفاوت سن بارداری اوما و سونو
- میشه لطفا سونو دخترخالمو تفسیر کنید خیلی نگرانه
- تفسیر سونو انومالی غربالگری مرحله دوم
- جواب سونو IUGR هفته ۳۴ و روز ۷
- سوال درباره متن سونوگرافی هفته ۲۰
- تفسیر سونو لگن
- سلام میشه سونوم رو تفسیر کنید ممنون میشم




