حتما شیاف استفاده کن اولش ۱۲ ساعتی یکی استفاده کن بعدش ۲۴ ساعت
تا قلب تشکیل نشه نباید شیاف بزنن😐
خب کی باید برین سونو قلب ؟
یک ساعت دیگه وقت سونو دارم
آها ان شاالله که خیر باشع
برو اگ انشالله قلب ک تشکیل شده باشه دکتر برات هم شیاف و هم امپول تجویز میکنه لکه بینیت قطع میشه
انشالله با خبرای خوب میای

اینو داد یعنی چی
برو یه بتا بده عزیزم
چیزی تو رحمت دیده نشده
البته با بتای ۳۳۳ قطعا چیزی دیده نمیشه
ی بتا بده ببین چنده
حق داری عزیزم انشالله بزودی جاش سبز بشه دوباره😔😔
چرا میگین قبل تشکیل قلب شیاف نمیدن پس چرا برا من داده؟
چون خدای نکرده یک درصد اگر قلب تشکیل نشه
یا خارج رحمی باشه و اینا
ناچارا باید سقط کرد.
با شیاف جاش محکم میشه، سقط سختتر
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹🌹