سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
دفع پروتئین دارید ، فشار آخرین بار کی کنترل شده ؟ شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
فشارم پایین هست دکتر، همیشه ۱۱ روی ۶.
چندماهه پروتئین و خون داخل آزمایشام هست و مقدارش همیشه trace هست
و بله شرایط رو رعایت کرده بودم
بسیار هم عالی عزیزم اگر در آزمایشات قبلی به همین منوال بوده مشکلی نیست در غیر این صورت حتما آزمایش دفع پروتئین در ادرار 24 ساعته انجام شود ، ترشحات واژینال غیرطبیعی ندارید ؟
ترشحاتم زیاد و سفید رنگ هستند، خیلی رنگشون سفیده دکتر
نه دکتر فقط خیلی سفید رنگ هستند
خارش هم ندارم
عزیزم میتوانید آزمایش ادرار قبلی را هم ارسال کنید تا ببینم

دکتر بعد از این آزمایش یه دوره سفکسیم خوردم ولی گویا تاثیری نداشته
عزیزم بیشتر بنظر شرایط ناشی از ترشحات واژینال هست. مشکلات ادراری که ندارید؟
خیر دکتر، سوزش حین ادرار یا مورد دیگه ای ندارم
عزیزم پماد واژینال کلوتریمازول 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و مایعات بیشتر بخورید کفایت میکند 🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💚💚