سلام به روی ماهتون عزیزم
همه چیز در بررسی همسر محترم شما خوب است و فقط درصد اسپرمهای زنده ، متحرک و با شکل طبیعی، اسپرم های عملکردی که نقش مهمی در باروری دارند اگرچه طبیعی است اما جای بهتر شدن دارد ، این مساله مانع اقدام به بارداری نیست اما بهتر است با موافقت اورولوژیست مکمل تراپی انجام گردد 🌷🌷
اورولوژیست باید نظر دهند جانم به اورولوژیست مراجعه کنند اگر صلاح دانستند مکمل های کمک باروری تجویز میشود 🌷
دکتر جان جایی ک ما زندگی میکنیم اورولوژیست نیست اصلا
عزیزم به شهرهای اطراف مراجعه کنید یا به بیمارستان شهرتان بروید هر بیمارستان حداقل یک اورولوژیست مقیم دارد🌹
مطب خصوصی ندارن
ولی بیمارستان نمیدونم پرس و جو میکنم اگر بود میرم
خانم دکتر ببخشید هی مزاحم میشم
ببخشید 🤦♀️ من همیشه واژنم میخاره درد هم میکنه همجاش هم اینجوریه بیشتر مجرای ادراریم میخاره و درد میکنه
دلیلش چیه
ببخشید بازم
خواهش میکنم نازنینم و سوالات جدید را طبق قوانین در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده شما نشوم امکان پاسخگویی در این تاپیک نیست 🌹