سلام خدمت همه و خانوم دکتر محترم
من باردار هستم،و سه سالی میشه که این توده هارو دارم
2 تا سقط داشتم،اولی پوچ،دومی میس ابورشن،که اولی با میزو سقط شد دومی خود به خود،و اون زمان ها لتروزول و کلومیفن مصرف میکردم
ولی تو این بارداریم بدون هیچ قرصو دارویی باردار شدم
و تا الآن هم شیاف استفاده کردم،انوکسا و آسپرین هم همینطور،و یکبار هم هیدروکسی پروژسترون(پرولوتون) تزریق کردم
به نظر شما با تزریق این آمپول(پرولوتون) امکان بدتر شدن این توده ها وجود داره یا نه؟؟؟
و اینکه ممنون میشم سونورو هم تفسیر کنید
و یه اطلاعات در رابطه با توده ها بهم بدید
پرسش (1401/11/04):
توده هیپو ایزو اکو
2479
20
1401/11/04
سوال کننده
0
1401/11/04
سوال کننده

0
1401/11/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این سونوگرافی چه زمانی انجام شده و سونوگرافی قبلی و تاریخ انجام را هم ارسال کنید تا ببینم
این سونوگرافی چه زمانی انجام شده و سونوگرافی قبلی و تاریخ انجام را هم ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/04
سوال کننده
سلام خانوم دکتر،این سونوگرافی برای تابستان امسال هست،و هر شش ماه سونو دادم و سری آخر پزشک گفت که از این به بعد سالی یکبار سونو بده
0
1401/11/04
سوال کننده

0
1401/11/05
پزشک اوما
جان دلم خوشبختانه در سونوگرافی آخر شما توده های هایپواکو که قبلاً در سینه دیده شده بودند، کمی کاهش سایز نشان داده اند و همین که روند افزایش سایز نداشتند سبب شده تا پزشک تصمیم بگیرد فواصل بررسی ها را افزایش دهد اما با توجه به اینکه شما در حال حاضر در حال دریافت داروهای هورمونی هستید بهتر است فواصل بررسیها به صورت ۶ ماه یکبار باقی بماند. نگران نباشید پرولوتون لزوما منجر به بدتر شدن شرایط نخواهد شد اما بهتر است نظارت ما دقیق تر باشد ❤️
0
1401/11/05
سوال کننده
ممنون از توضیحاتتون خانوم دکتر،به نظرتون پرولوتون رو دیگه تزریق نکنم؟
0
1401/11/05
سوال کننده
نوع توده هایی که دارم خطرناکه یا از چه نوعیه؟
0
1401/11/05
سوال کننده
این آخرین سونویی هست که انجام دادم
0
1401/11/05
پزشک اوما
چرا جان دلم حتما تزریق کنید در حال حاضر منافع این دارو که به حفظ بارداری کمک میکند ارجحیت دارد و نوع توده ها خوش خیم هستند نگران نباشید فقط نظارت منظم لازم دارند 🌷🌷
1
1401/11/05
سوال کننده
خیلی ممنون از شما و وقتی که میزارید تا از نگرانی در بیارید
سپاس فراوان😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹
سپاس فراوان😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹
1
1401/11/05
سوال کننده
من فقط چون میدونم سینه هام به هورمون حساسن(صحبتی که جراح در رابطه با توده های سینه هام داشتن)،میترسم که این دارو هم پروژسترون طولانی مدته و بعدها عوارض نکنه برام و نوع توده هارو تغییر نده
چون دلیل تجویز این آمپول رو هم نمیدونم واقعا
فقط هر از گاهی اونم خیلی کم،دل درد پریودی میگیرم در حد چند ثانیه
وگرنه طول سرویکسمم 34،که فکر کنم خوبه
چون دلیل تجویز این آمپول رو هم نمیدونم واقعا
فقط هر از گاهی اونم خیلی کم،دل درد پریودی میگیرم در حد چند ثانیه
وگرنه طول سرویکسمم 34،که فکر کنم خوبه
0
1401/11/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️
به هر حال پروژسترون میتواند هم فایده و هم مضرات خاص خود را داشته باشد آنچه تعیین کننده ادامه یا قطع دارو است شرایط شما است من توصیه میکنم نگرانی خود را با پزشکتان در میان بگذارید چون ایشان تجویز کننده هستند و بر شرایط شما اشراف کامل دارند ❤️
به هر حال پروژسترون میتواند هم فایده و هم مضرات خاص خود را داشته باشد آنچه تعیین کننده ادامه یا قطع دارو است شرایط شما است من توصیه میکنم نگرانی خود را با پزشکتان در میان بگذارید چون ایشان تجویز کننده هستند و بر شرایط شما اشراف کامل دارند ❤️
1
1401/11/06
سوال کننده
سپاس از شما😘🌹
0
1401/11/06
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم و در پناه امن خدا 🌺🌺
0
1401/11/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




