سلام من امروز۱۵روزازتزریق آمپول هاش سی جیم میگذره دیروزکه ۱۴ بعدازتزریق هاش سی جی بودم ساعت ۶ونیم یا۷ونیم بود یه تست یونی زدم یه هاله خیلیییییییی کمرنگ انداخت بعدساعت ۱۰ونیم شب یکی دیگه گذاشتم مثبت شد عکسشو هم میزارم لطفانظراتتونوبگیدبرام
0
1401/11/04
سوال کننده

0
1401/11/04
سوال کننده

این اولی بود که خودم بزورهاله اش رومیدیدم
0
1401/11/04
سوال کننده
اینم دومی
0
1401/11/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام عزیزم به ظاهر مثبته🥰🥰 حتما یه مارک دیگه هم بزن بعد انشالله برو آزمایش
0
1401/11/04
سوال کننده
تاصبرکنم چندساعت دیگه یه مارک دیگه بخرم بدم ببینم چی میشه
0
1401/11/04
سوال کننده
ممنون گلم
1
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام این مثبته
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
منم امروز ۱۶ روز از hcg
بیبی زدم کامل منفی بود ، اون هاله ها تاثیر hcg بوده برای من.
بیبی زدم کامل منفی بود ، اون هاله ها تاثیر hcg بوده برای من.
0
1401/11/04
سوال کننده
سلام مرضیه جان بنظرت باتوجه به این دوتاتست امیدوارباشم؟
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
به نظر من تست اولی مثبته ولی چند روز دیگه اگه امکانش هست بیبی بزن اگه پررنگ تر شد که هستی اگرم نه که هیچی
0
1401/11/04
سوال کننده
واقعا؟اصلا تکلیف مثبت ومنفی بودن این تستا رو نمیشه مشخص دید
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره متاسفانه 😔
0
1401/11/04
سوال کننده
چی بگم توکل بخدا
0
1401/11/04
سوال کننده
خودتو ناراحت نکن گلم بازم صبرکن تاموعدت
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
صبر میکنم پنج ساله
من اسپرم شوهرم ضعیف
خودم میدونم
من اسپرم شوهرم ضعیف
خودم میدونم
0
1401/11/04
سوال کننده
آزمایش داده؟من قبلا این مشکل داشتم تابه لطف خدا دارو دکتربهش داد دیگه درست شد
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آزمایش داده آره
دو بار ازمایش اسپرم داده
دو بار ازمایش اسپرم داده
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مشکل داره آره واریکوسل گرفته
0
1401/11/04
سوال کننده
خب چراعمل نمیکنه من خیلیارو دیدم باعمل خوب شدن
0
1401/11/04
سوال کننده
توخودتو دوا درمون میکنی بافولی خوب انتظاربچه میکشی اما گلم باید اونم درمون بشه که من خیلی خوب میدونم انتظاریعنی چه سه سال ونیم اول عروسیم انتظارکشیدم تاخدا بهم بچه داد بعدشم دومی که اصلا انتظارشو نداشتم ولی نموند برام حالا هم بادارو وآمپول .....که البته نمیشه به این تستا امیدوارباش تاببینی خدا چی واسه آدم رقم بزنه
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ممنون عزیزم❤️
0
1401/11/04
noor 81
عزیزم چیزی ک من از یونی تست فهمیدم اینه
به شدت دیر تر از بقیه نشون میده
پروف من و ببین
در اصل اون زرده رو بعد همه زدم ولی از همه کمرنگ تره گذاشتمش آخر
اون اولی وندفو پایین هاشم مدیکوره
به شدت دیر تر از بقیه نشون میده
پروف من و ببین
در اصل اون زرده رو بعد همه زدم ولی از همه کمرنگ تره گذاشتمش آخر
اون اولی وندفو پایین هاشم مدیکوره
0
1401/11/04
yase zahra
مبارکه عزیزم
0
1401/11/04
سوال کننده
پس جای امیدواری هست
0
1401/11/04
سوال کننده
وای ممنون کاش حقیقت داشته باشه
0
1401/11/04
noor 81
چند روز از موعدت گذشته؟
0
1401/11/04
noor 81
وندفو خیلی خوبه اگه گیر بیاری
مدیکور هم اگه باردار باشی درست نشون میده هالش با کاذب فرق داره
مدیکور هم اگه باردار باشی درست نشون میده هالش با کاذب فرق داره
0
1401/11/04
سوال کننده
نگذشته هنوز ۷باید پریود بشم امروز ۱۵روزازآمپول هاش سی جیم میگذره
0
1401/11/04
yase zahra
حقیقت داره خیالت راحت
بارداری
بارداری
0
1401/11/04
yase zahra
روز۱۵ آمپول دیگه الکی نیست عزیزم
اینم که خطه واضحه هاله نیست که شک کنی
اینم که خطه واضحه هاله نیست که شک کنی
0
1401/11/04
noor 81
گلم ۱۵ روز بعد آمپول دیگه هاله بخاطر اچ سی جی نیست
یه تست دیگه هم بزن انشالله که مبارک باشه
یه تست دیگه هم بزن انشالله که مبارک باشه
0
1401/11/04
سوال کننده
ممنونم ان شاءالله
0
1401/11/04
اسرا فاطمی
عزیزم یونی تست مارک معتبری هست ، هالش هم کاااااملا واضح و تقریبا پر رنگه ، انشاءالله که مبارکت باشه گلم😍😍😍
1
1401/11/04
فاطمه جوهری
مثبته مبارک عزیزم من بعدانپول ۱۴روزاینطورزدبعددوروزپرنگترشده حالاهم ۲۹هفته بارداریم
0
1401/11/04
سوال کننده
ممنونم ان شاءالله
0
1401/11/04
مهسا 26
انشالله که مثبته الهام جان .
فقط صبرکن موعدت برو آز بده
فقط صبرکن موعدت برو آز بده
0
1401/11/04
سوال کننده
تازه یه تست مدیکور دادم اولش منفی بوده بعداز۱۰دقیقه یه هاله ضعیف انداخت
0
1401/11/04
سوال کننده
بنظرتون یونی تست زود نشون داده یا مدیکور دیرنشون داده؟ گیج شدم
0
1401/11/04
حانیه ح
سلام مثبته تست مبارکه
0
1401/11/04
حانیه ح
ازمایش بده بیا اینجا به ماهم بگو
0
1401/11/04
سوال کننده
مدیکور که زدم منفیه هاله کاذبه بنظرم دیگه میمونم وقت پریودی اگه پریودنشدم وبارداربودم خبرمیدم
0
1401/11/04
kok_mi
از مدیکورت عکس بده
0
1401/11/04
kok_mi
خیلی واضح مثبته اخه
0
1401/11/04
MINA💕💕 🩷🩷
سلام شما فولیکول چند داشتی بهتون آمپول دادن؟
0
1401/11/04
سوال کننده
عزیز انداختمش دور هاله اش اصلا باچشم بزور دیده میشد
0
1401/11/04
سوال کننده
من لتروزل وسینال اف زده بودم و۱۴پریودی هم یه دونه هاش سی جی زدم
0
1401/11/04
سوال کننده
دوتا فولی روز۱۲پریودی داشتم که ۱۴ بودن دوتاش
0
1401/11/04
hana ۱۳۸۰
عزیزم کاملا مثبته
0
1401/11/04
hana ۱۳۸۰
یونی تست خیلی مارک خوبیه
0
1401/11/04
hana ۱۳۸۰
و دیگ هاله نیستش اون اولی
0
1401/11/04
سوال کننده
گلم امروز مدیکور زدم منفی بود که یه هاله خیلییییییی کمرنگ که بیشترشبیه تبخیره
0
1401/11/04
سوال کننده
اره خودمم اونو که دیدم کلی امیدوارشدم
0
1401/11/04
سوال کننده
نمیدونم کسی بوده تاحالا یونی تست مثبت بوده باشه ولی مدیکور منفی
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام الهام
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من با وجود اینکه بیبی منفی بود امروز آزمایش دادم ،۵ عصر آماده میشه
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
امروز روز ۱۶ hcg هستش
به نظرت اگه مثبت باشه نشون میده؟
به نظرت اگه مثبت باشه نشون میده؟
0
1401/11/04
سوال کننده
ازموعدت گذشت؟
0
1401/11/04
سوال کننده
من امروز ۱۵ هاش سی جی بود
1
1401/11/04
سوال کننده
سلام مرضیه جان
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سرچ زدم اوما گفتن میشه رفت آزمایش نشون میده
امروز موعدم بود پریود نشدم
امروز موعدم بود پریود نشدم
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
امروز ۲۸ سیکلم
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مهسا هم دیروز رفت دیگه
۱۶ روز از hcg بود؟ درسته؟
۱۶ روز از hcg بود؟ درسته؟
0
1401/11/04
سوال کننده
اره بود
0
1401/11/04
سوال کننده
حالا جوابشو به منم بده
1
1401/11/04
سوال کننده
من ۷باید پریود بشم سه روزدیگه مونده
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من فقط از علائم تهوع دارم برای همین شک کردم
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
حالا رفتم اگه باردار نباشم لااقل تکلیفم مشخص بشه
1
1401/11/04
سوال کننده
اره خوب کردی امیدوارم مثبت باشه خبرشوبهم بده
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ایشالا که خدا بهت اینبار یه گل پسر سالم میده بهت
مثل شیر
بهش تکیه کنی
مثل شیر
بهش تکیه کنی
1
1401/11/04
سوال کننده
ممنونم اجی
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آزمایشم منفی بود
0
1401/11/04
سوال کننده
چندبود
0
1401/11/04
سوال کننده
مشکوکم نبود؟
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
۰٫۹
0
1401/11/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
نه همیشه همین عدده
یعنی منفی
یعنی منفی
0
1401/11/05
مهسا 26
عه☹
0
1401/11/05
مهسا 26
اگر همسرت مشکل دارن درمانشون کن بعد به فکر دارو خوردن باش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



815

