سلام عزیزم من سر پسرم چون وزنش زیاد بود ۴کیلو بود و طبیعی زایمان کردم خیلی بخیه خوردم ولی سر ۱۰روز دیگه هیچ دردی نداشتم پماد اینام نزدم فقط از روز اول ی حلقه گرفتم برای نشستنم ک بهش فشار نیاد و اصلا بدون اون حتی ت ماشینم ننیشستم و اینکه هر روز ی رب تو آب ولرم و بتادین خیلی کم میشستم بعد هربا سرویس هم با سشوار سرد خشک میکردم تا ۴۰روزم اصلا نزدیکی نکردم و هیچ وقت دیگه اذیت نشدم گفتم تجربمو بگم شاید بکارت بیاد
و اینکه درد داری من فکر میکنم خوب بخیه نشدی و یا بخیه بجای جوش خوردن پاره شده حالا شایدم یبوست داشتی فشار آورده باشی اینطور شده هر چی هست ب نظرم تا دیر نشده ب دکتر دیگه هم نشون بده حتما خوب میشه
منم واژنم تیر ميکشه و ولی من بخیه بیرونی باز شده
دکترم میگفت باز نشدی این جای ترمیمته من گفتم مگه میشه باز نشده باشه پماد داد گفت خوب میشی زود الان دو ماه گذشته هنوز همینجوریه خیلی اعصابم خورد کرده اصلا هرکار میکنم بسته نمیشه وقتی میرم دستشویی یهو تیر میکشه
اره واقعا همین بخیه ها تا خوب بشن زجرآوره