با سلام خسته نباشید
صورت دخترم اگزما زده اذیت میشه و خارش داره پماد کالاندولا زدم تاثیر نداشت انگار چیکارکنم🥲🥺
پرسش (1401/11/02):
حساسیت و خارش صورت نوزاد
340
30
1401/11/02
سوال کننده
0
1401/11/02
... ...
فقط کرم آتوپیکس صورت دختر منو خوب کرد
0
1401/11/02
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/11/02
سوال کننده

0
1401/11/02
سوال کننده
اینم عکسش🥺
0
1401/11/02
ندا برنا
سلام بردی دکتر ؟
0
1401/11/02
ندا برنا
شیر خودتو میدی یا شیر خشک؟
1
1401/11/02
مامان مهدی و مهوا
احتمالا حساسیت به پروتین گاوی داشته باشه اگه شیر خودت میخوره لبنیات حذف کن
0
1401/11/02
مامان مهدی و مهوا
تو مدفوعش تا حالا خون ندیدی
0
1401/11/02
مامان مهدی و مهوا
احتمال هست وقتی بوسش میکنن آب دهنشون به صورت بچه بخوره
0
1401/11/02
مامان مهدی و مهوا
تمیز بشور صورتشو نذار کسی بوسش کنه
0
1401/11/02
ندا برنا
من شیر خشک میدادم صورت پسرم همینطوری شده بود دکتر بردم شیر اچ آ استفاده کردم خوب شد
0
1401/11/02
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون.شیر خشک میدم بهش بله حساسیت داره به پروتئین گاوی شیر خشک بیومیل ال اف میدم بهش
0
1401/11/02
ندا برنا
من آپاتامیل اچ آ دادم خوب شد یبار دیگه ببر دکتر شاید شیر خشکش بهش نمیفته واینکه کرم اتوپیک ایروکسم بزن
0
1401/11/02
ندا برنا
آپتامیل
0
1401/11/02
سوال کننده
اپتامیل یبوست میآورد ببلاک زیاد اسهال میشد
0
1401/11/02
ندا برنا
ای بابا چه بد بازم یه دکتر ببر بچه رو ببین با این اوصاف باید چیکار کنی
0
1401/11/02
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم
0
1401/11/03
معصومه جلالی
عزیزم پماد ان ان بزن
دقیقا مثل پسر منه
بخدا فقط با ان ان خوب شد
دقیقا مثل پسر منه
بخدا فقط با ان ان خوب شد
0
1401/11/03
معصومه جلالی
همه میگفتن پروتئین گاوی
ولی من اصلا رژیم نگرفتم
فقط ۵روز ان ان زدم
والسلام
ولی من اصلا رژیم نگرفتم
فقط ۵روز ان ان زدم
والسلام
0
1401/11/03
معصومه جلالی

مال پسر من افتضاح میشد فقط ان ان
0
1401/11/03
معصومه جلالی

تازه این عکس درحالت خوبش بود
0
1401/11/03
معصومه جلالی

الان اینجوری بخدا
1
1401/11/03
ندا برنا
ان ان نمیشه طولانی استفاده کرد ضرر داره
0
1401/11/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
حتما باید علت زمینه ساز را شناسایی کنید تا درمان کامل ممکن شود در عین حال فعلا میتوانید از کرم اتوپیکس، اگزاسین. مرطوب کننده اوسرین ثمین (مدت کوتاه) یا دکتر ژیلا کمک بگیرید 🌷
حتما باید علت زمینه ساز را شناسایی کنید تا درمان کامل ممکن شود در عین حال فعلا میتوانید از کرم اتوپیکس، اگزاسین. مرطوب کننده اوسرین ثمین (مدت کوتاه) یا دکتر ژیلا کمک بگیرید 🌷
1
1401/11/03
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم 😍
0
1401/11/03
سوال کننده
ممنون خانم دکتر 😊
0
1401/11/03
معصومه جلالی
من ۵روز استفاده کردم
نگفتم طولانی بزنه
نگفتم طولانی بزنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- حساسیت و مشکل معده
- قرص تلفست 180 در شیردهی
- حساسیت به پروتئین گاوی
- حساسیت نوزاد به پروتئین گاوی
- مصرف پماد فلوئوسینولون روی پوست دست برای رفع حساسیت
- آیا این قرص مشکلی برای اسپرم ایجاد نمیکنه؟
- این جوشای روی بدن نوزادم چیه؟
- قرص بی خطر برای حساسیت فصلی
- حساسیت نوزاد یا ...
- حساسیت پسرم به محصولات گاویه یا چیز دیگه؟؟!




