سلام خانم دکتر دیروز یک مقدار لک بینی داشتم که رفتم بیمارستان فشارم ۱۳ روی ۹بود وچون دفع پروتیین داشتم چندساعتی موندم نوارقلب گرفتن وآزمایش گفتن خوبه ولی همش میگفتن اینجابمونی کاری نمیتونیم بکنیم برو خونه فقط تحت نظردکترت باش حالا سوالم ازشما اینه الان که لک بینی ندارم ولی خب دفع پروتیین دارم باید برم بیمارستان بستری بشم یاصبرکنم تادردم بگیره برم برای زایمان ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408
1401/10/30







