سلام دکتر اومای عزیزم
من احساس میکنم ضربه های بچه سمت واژنم هست ..و هی احساس دستشویی دارم میخاستم بدونم علایم زایمان هست؟!واقعا استرس دارم لطفاً جواب بدین ؟؟
دوستان کسی حالت منو داشته جواب میدین میترسم🥺🥺
پرسش (1401/10/30):
احساس ضربه به سمت واژن و احساس دستشویی
544
46
1401/10/30
سوال کننده
0
1401/10/30
سوال کننده
سونوگرافی آخرم هم بچه بریچ بود🥺
0
1401/10/30
✨❤️ ✨❤️
منم اینجوریم
0
1401/10/30
سوال کننده
چیکار میکنی 🥺🥺
0
1401/10/30
سوال کننده
من واقعا میترسم علائم زایمان زودرس نیست🥺
0
1401/10/30
me ..

این تایپکمنه موقه ای ک دخترمو باردار بودم نگران نباش 🤗انگار یه چیز مشترکع بین همه😆
0
1401/10/30
me ..
ولی اگ فکمیکنی از حد طبیعی بیشتره برویهچک بشوپیش دکترت
0
1401/10/30
سوال کننده
😍😍 وای دست درد نکنه 😍
0
1401/10/30
me ..
😍😘
0
1401/10/30
سوال کننده
نه سرشب تاالان اینجوری شدم
0
1401/10/30
سوال کننده
گفتم بپرسم اگه علائمش برم سریع بیمارستان
0
1401/10/30
me ..
من فکنمیکنمچیز خطرناکی باشهولی اگ خیلی حساسی برو چکاب بشی پیش دکترت.
1
1401/10/30
سوال کننده
ممنون عزیزم 😘😋
0
1401/10/30
me ..
من ۳۰هفته ک بودم یه شب مراسم رفتیم انقد فشار روی مثانم اورده بود ک نشستم وسطجمعگریه کنان گفتم دارم میزام😂😂
0
1401/10/30
me ..
ولی نزاییدمتا ۳۹هفته😂
0
1401/10/30
سوال کننده
وای منم دقیقا همین احساس دارم😂
هرچی میشه میگم الان که بزام تموم😂
هرچی میشه میگم الان که بزام تموم😂
0
1401/10/30
Zarrii azizi
سلام عزیزم منم دقیقا همینطوری هست بعضی وقتا انگار جاش تنگه محکم میزنه و ی وقتام سکسکه میکنه اون پایین انگار تو واژنمه🤭
0
1401/10/30
سوال کننده
پس این احساس هست 😍😍😍ممنون از اینکه هستین سریع جواب میدین
0
1401/10/30
me ..
خیلی وقتا تایپکارومیخونم یاد اون دورام خودم میفتم خیلی از علائم واقعا انگار مشترک بین همه..ولی خب این ب این معنی نیست ک بی اعتنا باشیم ب همه علائم بعضیارو باید جدی گرف ولی تا این چیزی ک شما پرسیدی روچون خودمم تجربه کردمو بی خطر بود حس کردم جای نگرانی نداره
0
1401/10/30
me ..
قربونت😍
0
1401/10/30
سوال کننده
این علائما بیشتر به آدم استرس میده 🥺🥺🥺
0
1401/10/30
سوال کننده
فدات😋
0
1401/10/30
Zarrii azizi
من علاوه بر این ضربه زدنش رو مثانه و واژن کمر درد هم شروع شده ک قبلا نداشتم و اینکه ادرارمم نمیشه کامل خالی کنم دایم الدسشویی شدم😂
0
1401/10/30
سوال کننده
من کمر درد ندارم
ولی دایم الدسشویی شدم منم😂
ولی دایم الدسشویی شدم منم😂
0
1401/10/30
me ..
اره خب طبیعیه هم هست خیلیاشون.من فک میکنم یکی از کسانی هستم ب جرات میتونم بگم همهههههه مدل دردو علائمی تجربه کردم تودوران بارداری ینی قشنگ سرویس شده بودم از تهوع اسنفراغ بگیر تا ترک شکموو خارش بدنووو درد یه طرفه شکو و و و و.....فک کن چقد سخت گذشت بهم😂ولی هرکدومشونو ب دکتر میگفتم میگف طبیعیه ..
0
1401/10/30
me ..
ینی فکمیکردم اگ بمیرمم دکترم میاد بالا سرم میگه طبیعیه😂
0
1401/10/30
سوال کننده
وای منم دقیقا😂
هرچی میرم به دکترم میگم این دردو دارم میگه طبیعیه طبیعیه😂عصبی شدم دیگه میگم خو طبیعی من دارم داغون میشما
هرچی میرم به دکترم میگم این دردو دارم میگه طبیعیه طبیعیه😂عصبی شدم دیگه میگم خو طبیعی من دارم داغون میشما
0
1401/10/30
فاطمه 👩👧❤
طبیعیه
من همش دستشویی بودم از بس با پاهای کوچولوش فشار میداد
من همش دستشویی بودم از بس با پاهای کوچولوش فشار میداد
0
1401/10/30
مامان محمد حسین
بخاطر بریچ بودن هست
0
1401/10/30
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام من اول تا آخر بارداریم همین حس و داشتم چون بچه هام بریچ بودن
همچین ضربه میزدن یهو خودم میپریدم بالا😂
نگران نباش طبیعیه فقط استراحت کن زیاد سرپا واینستا
همچین ضربه میزدن یهو خودم میپریدم بالا😂
نگران نباش طبیعیه فقط استراحت کن زیاد سرپا واینستا
0
1401/10/30
سوال کننده
آره بعضی وقتا احساس میکنم پاش گیر کرده😂
0
1401/10/30
سوال کننده
یعنی عوارضشه دیگ ؟!
0
1401/10/30
سوال کننده
آره منم دقیقا همینطورم یهو یه ضربه ای میزنه تعجب میکنم این ریزه میره چجوری آنقدر محکم لگداش😂
0
1401/10/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
هنگامی که جنین در شرایط بریچ قرار دارد این امر طبیعی است، الان حالتان چطور است؟
هنگامی که جنین در شرایط بریچ قرار دارد این امر طبیعی است، الان حالتان چطور است؟
0
1401/10/30
سوال کننده
سلام دکتر اومای عزیزم
الان بهترم گاهی اوقات اینطوری میشم
الان بهترم گاهی اوقات اینطوری میشم
0
1401/10/30
پزشک اوما
جان دلم اگر احساس میکنید نسبت به روزهای گذشته شرایط بدتر شده یک سونوگرافی جهت تعیین طول سرویکس انجام دهید اما اگر مشابه قبل است فقط استراحت کفایت میکند 💜
1
1401/10/30
سوال کننده
چشم ممنون از راهنماییتون 😍
0
1401/11/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا ساجده جانم و در پناه امن خدا باشین 💜💜
1
1401/11/01
سوال کننده
فداتون بشم 🙈😋
1
1401/11/01
پزشک اوما
خدا نکند گل من، الهی که همیشه زنده باشید ❤️❤️
1
1401/11/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




