سلام خدمت خانم دکتر مهربون و مامانایه امایی گل . دخترم الان یه ماهه سرما خوردگیش خوب نشده هنوز خواستم برم واکسن یک سالگیشو بزنم گفتن تا خوب نشه واکسن نمیزنن یه ماهه از وقت واکسنش گذشته نمیدونم چکار کنم خوب بشه بخدا کلافه شدم اولاش دارو دادم دو بار بردم دکتر اما فایده نداشت میشه راهنماییم کنین الان مجدد چه داروهایی بهش بدم زودتر خوب بشه آبریزش بینی داره و سرفه خلط دار. ممنون از راهنماییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



270
1401/10/29




