سلام دکتر اومای عزیز
دخترم ۶ ماه و ۸ روز داره ، واکسنهاش رو کامل زده
ی هفته پیش هم ک بردیم بهداشت قد و وزن و .. هم خوب بود
سوالم اینه چکاپی ک ازمایش خون هم داره ، چندماهگی باید انجام بشه ؟ حتما باید انجام بشه یا در صورت مشاهده علائم خاصی ازمایش خون انجام میشه ؟
و اگه نیاز ب ازمایش خون باشه برای نوزاد ۶ ماه تا ۹ ماه ، خون از رگ دستهاش گرفته میشه یا کف پاش ؟
ممنون ، ببخشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1401/10/29





