با سلام وقت بخیر
من الان دوماه برا بارداری دارو مصرف میکنم تحت نظر پزشک هستم تاریخ ۱۰ دی ماه پریود شدم و از روز ۱۱ پریودی کیت استفاده کردم، روز ۱۳ پریودی مثبت شد و هنوز که دارم استفاده میکنم مثبت هست،آیا احتمال داره که داروی باروری بر روی تشخیص کیت تخمک گذاری تاثیر بزاره
من ۳ ماه ازدواج کردم و ۴۲ سالمه با توجه به شرایط سنی از همون ماه اول به پزشک مراجعه کردم گفتن یکم تنبلی تخمدان دارم و برام کپسول جنسینگ و قرص آگنوگل تجویز کردن ، میخوام زودتر باردار بشم
ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



260
1401/10/28





