سلام
من تو هفته ۲۴دهستم و رفتم دستشویی و ی لکه خون دیدم عکسشو میزارم(با عرض معذرت)خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید
پرسش (1401/10/28):
لکه بینی در هفته ۲۴
550
57
1401/10/28
سوال کننده
0
1401/10/28
سوال کننده

0
1401/10/28
شادی .
سلام عریزم نگران نباش این یه قطره میتونه جوش بوده باشه اطراف واژنت یا هر چیزی
استراحت کن و خم و راست نشو
اگر درد نداری و دیگه هم تکرار نشد اصلا نگران نشو
ولی برای اینکه خیالت راحت شه سوال رو تخصصی مطرح کن و از دکتر اوما بپرس که جوابت رو بدن
استراحت کن و خم و راست نشو
اگر درد نداری و دیگه هم تکرار نشد اصلا نگران نشو
ولی برای اینکه خیالت راحت شه سوال رو تخصصی مطرح کن و از دکتر اوما بپرس که جوابت رو بدن
0
1401/10/28
سوال کننده
همین لک بوده دیگه هرچی پاک کردم چیزی نبود
0
1401/10/28
سوال کننده
کسی همچین تجربه ای داره؟
0
1401/10/28
عسل م
عزیزم استراحت کن
0
1401/10/28
سوال کننده
امروز صبح خیلی عطسه زدم احتمال داره به اون مربوط باشه؟
0
1401/10/28
عسل م
من هفته ۲۸ خونریزی داشتم در حدی که ۴ تا نوار بهداشتی پر خون شد
0
1401/10/28
سوال کننده
دلیلش چی بوده؟
0
1401/10/28
عسل م
این هیچی نیست ولی فقط بخواب
0
1401/10/28
سوال کننده
نگرانم🥺
0
1401/10/28
عسل م
نفهمیدن
0
1401/10/28
عسل م
یه هفته بستری بودم
0
1401/10/28
فرشته🌸 🌸🌸
سلین جان منم با حرف دوستمون موافقم احتمالا جوشی چیزی بوده یا شایدم جاییت زخم شده ک خودت نفهمیدی
0
1401/10/28
سوال کننده
بعدازظهر وقت دکتر دارم میتونم برم دوش بگیرم؟
1
1401/10/28
عسل م
نگران نباش اگر تکرار نشد بهش فکرم نکن
1
1401/10/28
فرشته🌸 🌸🌸
اصلا نگران نباش اگه خدایی نکرده بیشتر شد برو دکتر الان فقط استراحت
1
1401/10/28
عسل م
الان فقط استراحت کن دوشم نگیر سرویس فرنگی هم استفاده کن
0
1401/10/28
عسل م
این هیییییییچی نیست
0
1401/10/28
سوال کننده
مثل خون ابه بوده ی قطره خیلی کم رنگ
1
1401/10/28
الناز مامان نيکان❤
سلام عزیزم منم تو همین هفته ها بود لک دیدم رفتم سونو گفت مشکلی نیست احتمالا جوش بوده نگران نباش
1
1401/10/28
عسل م
آره هیچی نیست نگران نباش، استرس سمه، من که میگم خونریزیم در حدی بود که می ایستادم کل پاهامو رو زمین پر خون میشد
1
1401/10/28
الناز مامان نيکان❤
برای منم خون آبه بود ولی بیشتر از شما
0
1401/10/28
سوال کننده
الهی🥺
0
1401/10/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
احتمالا چرخیده بچه
0
1401/10/28
ارزو مامان اردلان و نیکان
من دقیق همین هفته ها بودم لک دیدم اونم خیلی بیشتر از این رفتم سونو بریچ بوده چرخیده بود شده بود سفالیک😑😑
0
1401/10/28
سوال کننده
عزیزم یعنی بچه بچرخه لکه بینی داره؟
0
1401/10/28
🌹 الهام 🌹
سلام.سلین جان شیاف مصرف می کنی؟
0
1401/10/28
سوال کننده
نه عزیزم اولین باره تو بارداری همچین چیزی پیش اومدبرام
0
1401/10/28
🌹 الهام 🌹
من توی ۱۰ هفته خونریزی کردم شدید .برای تو لکه بینی خیلی کمه جای نگرانی نداره.ولی خدا رو شکر برای بچه م اتفاقی نیفتاده بود
0
1401/10/28
🌹 الهام 🌹
من هم هماتوم داشتم هم جفتم پایین بود.
0
1401/10/28
سوال کننده
خداروشکر عزیزم خدا همه بچه هارو سالم نگه داره🙏🙏
0
1401/10/28
🌹 الهام 🌹
هم چنین baby شما رو.اصلا نگران نشو اگه ادامه پیدا کرد خدای نکرده شیاف پروژسترون استفاده کن و استراحت کن
0
1401/10/28
سوال کننده
مرسی عزیزم بعدازظهر نوبت دکتردارم برای چکاپ
0
1401/10/28
🌹 الهام 🌹
خیره ان شاء الله
0
1401/10/28
سوال کننده
ممنون❤
1
1401/10/28
آتنا صالحی
عزیزم لکه بینی چه ادامه دار بود چه نبود برو پیش پزشکت خیالت راحت میشه . من از هفته ی ۱۲ تا اخر لکه بینی داشتم ۳۶ هفته زایمان کردم . کلی امپول و شیافم میزدم .
1
1401/10/28
شادی .
عزیزم من تقریبا ده برابر این لکه میدیدم بعد بدو بدو میرفتم بیمارستان ۵ بار این اتفاق برام افتاد هر بار هم سونو دادم بچه صحیح و سالم بود
دیگه اخرین بار که رفتم دکتر اورژانس بهم گفت برو یه ذره رو مغزت کار کن بجای اینکه تا یه ذره خون میبینی بدویی بیای
فقط شیاف و نهایتا امپول بهت میدن
در ضمن به این اصلا نمیگن لکه
لکه از نظر دکترا اینکه پد بزاری و وقتی میری حداقل یه ردی از خون روی پد باشه که بهشون نشون بدی
بیخودی ذهنتو درگیر نکن
دیگه اخرین بار که رفتم دکتر اورژانس بهم گفت برو یه ذره رو مغزت کار کن بجای اینکه تا یه ذره خون میبینی بدویی بیای
فقط شیاف و نهایتا امپول بهت میدن
در ضمن به این اصلا نمیگن لکه
لکه از نظر دکترا اینکه پد بزاری و وقتی میری حداقل یه ردی از خون روی پد باشه که بهشون نشون بدی
بیخودی ذهنتو درگیر نکن
1
1401/10/28
شادی .
وقتی میخوای عطسه کنی سعی کن خودتو کامل شل کنی و بزار عطست راحت بیاد دستتم بزار ریر شکم قبلش
برای سرفه هم سعی کن لباتو بهم بچسبونی و از لگوت سرفه کنی نه از شکم و بازم دستتو بزار روی شکم
برای سرفه هم سعی کن لباتو بهم بچسبونی و از لگوت سرفه کنی نه از شکم و بازم دستتو بزار روی شکم
0
1401/10/28
سوال کننده
ممنون از راهنماییاتون دوستان🙏رفتم دکتر و گفت این چیزی نیست مهم نیست اصلا
0
1401/10/28
سوال کننده
فقط سه سریه آزمایش ادرارم عفونت نیست همه چیز منفیه فقط خون تو ادرار مثبت میشه در حالی که سابقه شن و سنگ ندارم این نگرانم کرده
0
1401/10/28
شادی .
روزی ۸ لیوان اب بخور
شاید کلیه یا مثانت ضربه خورده
اگر چیز مهمی بود دکتر بهت دارو میداد
نگران نباش
شاید کلیه یا مثانت ضربه خورده
اگر چیز مهمی بود دکتر بهت دارو میداد
نگران نباش
0
1401/10/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم ❤️
نترسید جانم ، اگر دیگر تکرار نشده اهمیتی ندارد فقط بیشتر استراحت کنید و اگر تکرار شد اطلاع دهید 🌸
بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم ❤️
نترسید جانم ، اگر دیگر تکرار نشده اهمیتی ندارد فقط بیشتر استراحت کنید و اگر تکرار شد اطلاع دهید 🌸
1
1401/10/28
سوال کننده
نه دیگه تکرار نشد .ممنون دکترجان
0
1401/10/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1401/10/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




