سونوت رو بفرست عزیزم
قلب هفته هشت تا ده میتونه تشکیل بشه صبور باش استراحتت رو زیاد کن
سلام. ممنونم از پاسخگویی شما
خیلی استرس این لکه ها را دارم خیلی. همش نگرانم سقط شود
نگران نباش عزیزم بسپار به خدا
آیا من دچار بارداری پوچ شدم؟ کسی تخصص داره پاسخ بده؟
سلام نازنینم
خیر سقط نشده است این چه فکری است جان دلم، فعلا بارداری ادامه دارد اما جنین و قلب او رویت نشده اند، هم احتمال زود بودن سونوگرافی برای تشخیص وجود دارد و هم اینکه ممکن است خدای نکرده بارداری پوچ باشد.
میزان استراحت خود را افزایش دهید و اگر استراحت رو به مطلق داشته باشید بهتر است، نزدیکی اصلا نداشته باشید و دخول از هر نوع برایتان ممنوع است، تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود و شخص شما به ارگاسم نرسید. از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید. معمولا تا زمانی که حداقل جنین دیده نشود شیاف پروژسترون بهتر است استفاده نشود اما با پزشکتان مشورت کنید اگر ایشان صلاح دانستند داروهای پروژسترونی تجویز شوند تا در هفته های بعدی با تکرار سونوگرافی شرایط مشخص شود 🌸
خب اگر از شیاف استفاده نکنم با این لکه بینی ها چکار کنم؟ این لکه بینی ها سبب سقط جنین نمی شود؟
فعلا نکاتی که گفتم را رعایت کنید اگر شرایط باثبات ماند، نیازی به استفاده از شیاف نیست