نمیدونم لوله بسته بوده یا نه
ممنون میشم بگین
پرسش (1401/10/26):
سلام خوبین. میشه جواب عکس رنگی بگین
546
50
1401/10/26
سوال کننده
0
1401/10/26
سوال کننده

0
1401/10/26
رز ارجمند

0
1401/10/26
رز ارجمند
سلام عزیزم زدم ترجمشو اینو اورد
0
1401/10/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/10/26
سوال کننده
اولاش خوب بود
اخراش انگار بد شد😅😢
اخراش انگار بد شد😅😢
0
1401/10/26
سوال کننده
حالا مطب دکترم
منتظرم نوبتم بشه
منتظرم نوبتم بشه
0
1401/10/26
سوال کننده
میخوام بگم ازمایش خون بنویسه
0
1401/10/26
سوال کننده
یعنی چسپندگی دارم؟
0
1401/10/26
سلین حسینی
نوشته چپ یه مقدار چسبندگی داره
با عکس باز نشده احتمالا حالا برو دکتر ببین چی تجویز میکنه
با عکس باز نشده احتمالا حالا برو دکتر ببین چی تجویز میکنه
0
1401/10/26
سلین حسینی
اسم این برنامه رو میگی بیزحمت
من ۱۰ تا دانلود کردم خیلی بد ترجمه میکنه عکسو🤕🤕
من ۱۰ تا دانلود کردم خیلی بد ترجمه میکنه عکسو🤕🤕
0
1401/10/26
At i
گوگل ترنسلیت
0
1401/10/26
سلین حسینی
چندتا گوگل ترنسلیت دانلود کردم
حالا اگر دوستمون اومد عکس اپلیکیشن بفرسته ببینم
حالا اگر دوستمون اومد عکس اپلیکیشن بفرسته ببینم
0
1401/10/26
سوال کننده
دکتر گفتچسپندگی یکم بوده که باز شده
والان مشکلی نیست
والان مشکلی نیست
0
1401/10/26
سوال کننده
دیگه امپولhcg داد
که فردا بزنم
که فردا بزنم
0
1401/10/26
سوال کننده
واجب امپول بزنم؟
واقعا دیگه خسته شدم
بریدم
واقعا دیگه خسته شدم
بریدم
0
1401/10/26
سوال کننده
متفورمین روزی ۲ تا دارممیخورم
کلموفین هم روز ۵ تا ۱۰ سیکل ۲ تا باهم خوردم
کلموفین هم روز ۵ تا ۱۰ سیکل ۲ تا باهم خوردم
0
1401/10/26
پریا ❤❤❤
بعد از عکس رنگی احتمال بارداریت ۹۹ درصده
این ماه رو حتما نزدیکی داشته باش
منم دقیقا همون ماه که عکس رنگی دادم باردار شدم
این ماه رو حتما نزدیکی داشته باش
منم دقیقا همون ماه که عکس رنگی دادم باردار شدم
0
1401/10/26
سوال کننده
موندم امپول بزنم یا نه؟
0
1401/10/26
سوال کننده
دلم میگه نزن😅
تو اوما دبدم خیلیا همین آمپول باردار شدن
تو اوما دبدم خیلیا همین آمپول باردار شدن
0
1401/10/26
سوال کننده
روز ۱۱ سیکل انجام دادم
0
1401/10/26
سوال کننده
شما چه روزی انجام دادین؟
0
1401/10/26
سوال کننده
من هنوز لکه بینی دارم
اگه تو فردا پاک بشه
فرداشب اقدام میکنم
انشالله این ماه بگیره
خیلی دلم روشن
اگه تو فردا پاک بشه
فرداشب اقدام میکنم
انشالله این ماه بگیره
خیلی دلم روشن
0
1401/10/26
رز ارجمند
خداراشکر
0
1401/10/26
رز ارجمند
ان شالله عزیزم این ماه باردار میشی
0
1401/10/26
رز ارجمند

0
1401/10/26
رز ارجمند
عزیزفرستادم
0
1401/10/27
پزشک اوما
سلام گل من
شرایط رحم و دهانه رحم یا همان سرویکس خوب است اما اندکی چسبندگی و گشادشدگی در لوله سمت چپ وجود داشته است، تحت نظر پزشکتان اقدام را جلو ببرید اگر تا 6 ماه بعد عکس رنگی بارداری حاصل نشد به سراغ روش های کمک باروری بروید، همسرتان هم اگر آزمایش نداده ، بررسی شوند و آمپول هم بزنید 🌷
شرایط رحم و دهانه رحم یا همان سرویکس خوب است اما اندکی چسبندگی و گشادشدگی در لوله سمت چپ وجود داشته است، تحت نظر پزشکتان اقدام را جلو ببرید اگر تا 6 ماه بعد عکس رنگی بارداری حاصل نشد به سراغ روش های کمک باروری بروید، همسرتان هم اگر آزمایش نداده ، بررسی شوند و آمپول هم بزنید 🌷
1
1401/10/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر . ممنونم از ابنکه جواب دادین💜
شوهرم ازمایش داده مشکلی نداشت
میخواستم این ماه امپول نزنم.
واقعا خسته شدم از درد🙈😫😄
شوهرم ازمایش داده مشکلی نداشت
میخواستم این ماه امپول نزنم.
واقعا خسته شدم از درد🙈😫😄
0
1401/10/27
سوال کننده
انشالله عزیزم
همچنین واسه خودت💕
همچنین واسه خودت💕
0
1401/10/27
سوال کننده
حقیقتش خیلی از امپول میترسم
خیلی وقته نزدم
همون بچه بودم پنی سیلین میزدم
خیلی وقته نزدم
همون بچه بودم پنی سیلین میزدم
0
1401/10/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ،اگر بزنید بهتر است 😉❤️
0
1401/10/27
سوال کننده
اگه تا دوماه دیگه نشد میزنم🙈😅😫
0
1401/10/27
رز ارجمند
ان شالله عزیزم
0
1401/10/27
رز ارجمند
آخ منم همینجورم به شدت میترسم
اخرین بارم تو بچگی زدم
اگه برم دکتر به منم امپول بده نمیدونم چیکار کنم دیگه 😥
اخرین بارم تو بچگی زدم
اگه برم دکتر به منم امپول بده نمیدونم چیکار کنم دیگه 😥
0
1401/10/27
رز ارجمند
ولی بزن عزیزم شاید همین ماه گرفت برات
هر چه زودتر بهتر
مجبوریم دیگه
چیکار کنیم
باید تحمل کنیم
هر چه زودتر بهتر
مجبوریم دیگه
چیکار کنیم
باید تحمل کنیم
0
1401/10/27
پزشک اوما
من توصیه میکنم به تاخیر نیندازید 💗💗
0
1401/10/27
سوال کننده
نمیدونم چرا این یه مورد اصلا دلم نمیکشه
0
1401/10/27
رز ارجمند
حالا یه بار هیچی نمیشه عزیزم بزن این ماهو حتما
0
1401/10/27
سوال کننده
این ماه نزدم
0
1401/10/28
پریا ❤❤❤
من روز نه یا ده سیکل
دقیق یادم نیست
دقیق یادم نیست
0
1401/10/28
پریا ❤❤❤
عکس رنگی با اون همه سختی رو انجام دادی،
از یه امپول میترسی خواهر😄
از یه امپول میترسی خواهر😄
0
1401/10/28
سوال کننده
اخه دیردز زیر دلم درد نیکرد
و ترشح تخمکگذاری هم داشتم
دیگه گفتم الکی امپول بزنم
اخه انگار قبل از زدن امپول اول سونو واژینال باید شد
ولی من انجام ندادم اینو
و ترشح تخمکگذاری هم داشتم
دیگه گفتم الکی امپول بزنم
اخه انگار قبل از زدن امپول اول سونو واژینال باید شد
ولی من انجام ندادم اینو
0
1401/10/28
سوال کننده
یهنی دکتر چیزی نگفت
میگفت هم انجام نمیدادم😅
گناه داریم.واژنم داغون شد
میگفت هم انجام نمیدادم😅
گناه داریم.واژنم داغون شد
0
1401/10/28
پریا ❤❤❤
حالا یه چیزی بگم منم اون ماهی که عکس دادم
امپولو یادم رفت
ولی قرص کلومیفن رو خورده بودم
امپولو یادم رفت
ولی قرص کلومیفن رو خورده بودم
0
1401/10/28
سوال کننده
انشالله منم مثل تو باشم
0
1401/10/28
سوال کننده
من دیشب که روز ۱۳ سیکل بود اقدام کردم
0
1401/10/28
سوال کننده
دیگه فردا شب
0
1401/10/28
سوال کننده
یادتون میاد تا روز چند سیکل اقدام کردین؟
0
1401/10/28
سوال کننده
منم این ماهی کلموفین خوردم
و متفورمین هم دارم میخورم هنوز
و متفورمین هم دارم میخورم هنوز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




