سلام دوستای خوبم من سرویکسم خوبه ولی جفتم پایینه و احتمال زایمان زودرس دارم به خاطر کوچیک بودن رحمم دکترم میخواد سرکلاژم کنه ،،هزینش چقدر میشه حدودا یادم رفت از دکترم بپرسم و اینکه بعدش کلا باید استراحت مطلق باشم ،،دردش چه مقدار هست ،،چقدر طول میکشه ؟؟؟
0
1401/10/26
shakila ahmadpor
سلام عزیزم من بیمارستان دولتی انجام دادم که ۱۷۰ تومن هزینه داشت البته خود بیمارستان نخش رو داشت ولی اگه از بیرون تهیه کنی فک کنم یه ملیون و پونصد باشه هزینه نخش و اینکه من بیهوشی بودم فک کنم ۲۰ دقیقه ای عملش بعد عمل ببخشید فقط اولین ادرار یکم درد داره وگرنه درد زیادی نداره من طول سرویکسم پایین بود به همین خاطر استراحت مطلق هستم و شماهم دکترتون فک کنم باید نظر بده چون خیلی ها بعد سرکلاژ عم استراحت نسبی هستن
0
1401/10/26
banoo z
سلام منم تو ۱۳هفتگی سرکلاژ شدم
با بیهوشی عمل کوتاهی هست و بعداز عمل یک شب بستری بودم و حق پایین اومدن از تخت نداشتم و مرتب قرص و آمپول پروژسترون میزدن بهم
فردا صبحش گفتن آروم بیام پایین و دستشویی رفتم تا چند روزی لکه بینی داری طبیعی هست حتی لیزابه های خونی میاد نترسی
و باید سعی کنی استراحت مطلق باشی تا چندروز اول
و کلا با سرکلاژ باید استراحت نسبی داشته باشی
دردش دوشب اول بود برای من موقع دستشویی رفتن درد داشتم و گوشتای رو استخوان اونجام درد میگرفت البته دستشویی هم فرنگی باشه
با بیهوشی عمل کوتاهی هست و بعداز عمل یک شب بستری بودم و حق پایین اومدن از تخت نداشتم و مرتب قرص و آمپول پروژسترون میزدن بهم
فردا صبحش گفتن آروم بیام پایین و دستشویی رفتم تا چند روزی لکه بینی داری طبیعی هست حتی لیزابه های خونی میاد نترسی
و باید سعی کنی استراحت مطلق باشی تا چندروز اول
و کلا با سرکلاژ باید استراحت نسبی داشته باشی
دردش دوشب اول بود برای من موقع دستشویی رفتن درد داشتم و گوشتای رو استخوان اونجام درد میگرفت البته دستشویی هم فرنگی باشه
0
1401/10/26
banoo z
هزینه اشم من بیمارستان خصوصی انجام دادم ۵۴۰۰شد ازم
0
1401/10/26
banoo z
گاهی زیر دلمم درد میگرفت
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
من بیمارستان پیامبران تهران ابان ماه امسال ۷ میلیون دادم
1
1401/10/26
سوال کننده
مرسی از همگی
0
1401/10/26
سوال کننده
بیمه تکمیلی چیزی میده یا نه
0
1401/10/26
سوال کننده
همون روز عمل بستری شدید شما و ی روز نگه داشتن ؟؟؟
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
آره میده
برا من آزاد شد ۷ تومن بدون هیچ بیمه ای
جایی رفتم میگفتن تامین اجتماعی هم ده درصد کمتر میکنه
برا من آزاد شد ۷ تومن بدون هیچ بیمه ای
جایی رفتم میگفتن تامین اجتماعی هم ده درصد کمتر میکنه
0
1401/10/26
سوال کننده
من چون میخواد بهم انسولین شروع کنه گفت ی شب قبل بیا بستری بشو
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
منو میخواستن مرخص کنت که خودم یه روزم موندم
0
1401/10/26
سوال کننده
خب پس خوبه
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
از قبل قند داشتی یا تو بارداری بالا رف؟؟
0
1401/10/26
nasrin ....
فرزانه جون خوبی
0
1401/10/26
nasrin ....
جواب آزمایشات اومد گلم
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
برا من با آمپول ریه قندم بالا رفت و انسولین میزنم
0
1401/10/26
سوال کننده
نه تو بارداری بالا رفت الان با ی دونه متفورمین ۹۸هست میگه خطر ناکه
0
1401/10/26
سوال کننده
سلام نسرین جان قربونت اره
0
1401/10/26
nasrin ....
چی گفت دکترت
1
1401/10/26
سوال کننده
نی نیم دخمله 😍
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
من بعد آمپول ریه قندم دویست سیصد شد
0
1401/10/26
nasrin ....
اخی عزیزم الهی فداش شم 😍😍😍
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
به سلامتی مبارک باشه
0
1401/10/26
سوال کننده
انسولین نمیزنی
0
1401/10/26
سوال کننده
قربونت
0
1401/10/26
سوال کننده
انشالله قسمت خودت بشه به زودی
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
چرا دیگه
بالاتر گفتم
همون تو بیمارستان که بستری بودم
انسولین بهم دادن شروع کردم
الانم میزنم
ولی چون تاثیر آمپول ریه از بدنم رفته
قندم خیلی اومده پایین تر الان
فک کنم این سری برم دوز دارو و کمتر کنه برام
بالاتر گفتم
همون تو بیمارستان که بستری بودم
انسولین بهم دادن شروع کردم
الانم میزنم
ولی چون تاثیر آمپول ریه از بدنم رفته
قندم خیلی اومده پایین تر الان
فک کنم این سری برم دوز دارو و کمتر کنه برام
0
1401/10/26
سوال کننده
آهان یعنی انسلین هم دوز بندی داره 😐😐😥😥
0
1401/10/26
سوال کننده
من حالا آنوکسا پارین هم میزنم بدبختی
0
1401/10/26
سوال کننده
دوتا شیاف
0
1401/10/26
سوال کننده
کلییییی قرص
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
مثلا الان بعد سه تا شیرین خامه ای میشه ۹۰🫤🫤ناشتام۶۰_۷۰ میشه
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
آره چند واحد زده بشه فرق داره
0
1401/10/26
سوال کننده
به من گفته چیزای شیرین نخور
0
1401/10/26
سوال کننده
منم همش ضعف دارم
0
1401/10/26
سوال کننده
فشارم پایینه
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
من قرصامو خودم برا خودم قطع کردم فقط ایزوکسوپورن هر ۸ ساعت میخورم
شیاف هر ۸ ساعت میزارم
آمپول پرولوتون هفته ای یکی ۵۰۰ میزنم
شیاف هر ۸ ساعت میزارم
آمپول پرولوتون هفته ای یکی ۵۰۰ میزنم
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
آره خب چون برا تو گفته بالاست
نباید شیرین بخوری
برا من افت میکنه الان
همش پایین هست
نباید شیرین بخوری
برا من افت میکنه الان
همش پایین هست
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
فشار بالا بودنش بد هست
پایین و باز میشه کاری کرد
پایین و باز میشه کاری کرد
0
1401/10/26
سوال کننده
من این قرصارو ندارم ،،،دوتا قند ی دونه تیرویید ،،اسپرین ،ویتامین دی ، مولتی ، فولیک اسید ،،
0
1401/10/26
سوال کننده
الآنم عفونت گرفتم اونم قرص داده دوتا
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
دی که تو آزمایش به من گفت بالاست نمیخورم
مولتی هم یه مدت گفت وزنم بالاست و نخوردم
فولیک اسید هم کرد قرص اهن بعد چون کم خونی ندشانم قطع کردم
آسپیرین هم بهم نمیساخت هر وقت میخوردم خونریزی میشدم که اونم خود دکتر گفت قطع کن
انوکساپارین هم هفته ۶ خونریزی کردم برام قطع کرد
قبل زدن آمپول ریه.متفورمین هم روزی دوتا داشتم
بعد آمپول ریه که زدم قندم خیلی رفت بالا بهم انسولین دادن دیگه متفورمین هم قطع کرد برام گفت انسولین کافیه🤔🤔🤔
مولتی هم یه مدت گفت وزنم بالاست و نخوردم
فولیک اسید هم کرد قرص اهن بعد چون کم خونی ندشانم قطع کردم
آسپیرین هم بهم نمیساخت هر وقت میخوردم خونریزی میشدم که اونم خود دکتر گفت قطع کن
انوکساپارین هم هفته ۶ خونریزی کردم برام قطع کرد
قبل زدن آمپول ریه.متفورمین هم روزی دوتا داشتم
بعد آمپول ریه که زدم قندم خیلی رفت بالا بهم انسولین دادن دیگه متفورمین هم قطع کرد برام گفت انسولین کافیه🤔🤔🤔
0
1401/10/26
سوال کننده
خوش به حالت انشالله که صحیح و سالم زایمان کنی چیزی نمونده دیگه ،برای ماهم دعا کن 🙏🙏
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
عفونت من با کرم واژینال خوب شدم کلی قرص خوردم تغییری نکردم
0
1401/10/26
سوال کننده
کرم هم داده
0
1401/10/26
سوال کننده
امروز شستشو واژن انجام داد برام گفت ی بارم شنبه انجام میدم
0
1401/10/26
مامان محمد حسین
مرسییی عزیزم ايشالله شماهم به وقتش و صحیح و سالم زایمان کنی و دختر کوچولوت و بغل کنی🙏🤲🤲
0
1401/10/26
سوال کننده
گفت باید قبل سرکلاژ خوب بشی
1
1401/10/26
سوال کننده
مرسی عزیزم ،😍😍
1
1401/10/26
مامان محمد حسین
این یه مورد و موافقم با حرفش👏👏حتما اول عفونت و اوکی کن بعد
0
1401/10/26
باران مامان رزا hadavand
سلام عزیزم منم سرکلاژی بودم هزینش ۳ تومن شد بیمارستان خصوصی بود ولی دولتی زیاد نمیشه دو هفته ام استراحت مطلق بودم حتی نمیشستمم برای غذا خوردن نیمه نشسته میخوردم و درد هم اصلا نداره نگران نباش
0
1401/10/26
سوال کننده
با بیمه تکمیلی ۳شد
0
1401/10/26
. .
من پارسال انجام دادم ۴ تومن
بعدشم استداحت نسبی بودم
بعدشم استداحت نسبی بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



591

