سلام نه عزیزم خواهرشوهرم سرکلاژ کرد هیچ مشکلی پیش نیومد واسش و ب موقع هم زایمان کرد اگنری خدایی نکرده زایمان زودرس اتفاق میفته
نه چ خطری.بسلامت بری بیای
سلام ازکجا متوجه شدی باید سرکلاژ کنی
سلام نه عزیزم ، من هفته ۲۱ سرکلاژ اورژانسی شدم ، شما هفتت پایینه هیچ مشکلی پیش نمیاد
سلام عزیزم منم الان ۸ روزه سرکلاژ شدم نگران نباش دردیم نداره خیالتم راحت تره
من هفته ۲۴ سرکلاژ اورژانسی شدم
سلام نه عزیزم چه خطری من هفته۱۸باطول۳۰سرکلاژشدم اصلانگران نباش بسپاربخداانشالله بسلامت بریوبیایی
سلام نازنینم
نگران نباشید، اگرچه سرکلاژ یک روش تهاجمی است اما خطر آن اندک و در مقایسه یا فواید آن که به حفظ بارداری کمک می کند، قابل چشم پوشی است. پس بدون نگرانی و ترس به پزشک خود اعتماد کرده و برای انجام سرکلاژ اقدام کنید 🌹
عزیزم خطری نداره ان شالله بسلامتی زایمان کنی و ب وقتش
خوبه سرکلاژکردی داروهاتوسروقت بخورواستراحت کن این دوتاخیلیییییییییی مهمن.هرماهم ازمایش عفونت ادراربده تاخیالت راحت بشه
حتما استراحت کن و اصلا به هیچ وجه نزدیکی نداشته باش