پسر من الانم که شیرمیخوره قبل خواب ...گاهی تو همون تایم خاموشی...غلت میزنه برای خودش حرف میزنه بازی میکنه...منممیرمالکی پیشش وانمود میکنم خوابیدم...اونم بعد ده دقیقه یربع میخوابه
الان سن پسرفت خوابشه ، باهاش بازی کن حسابی خسته بشه ، قبل خواب حموم ببرش
من گاهی تا یک ساعت کنارش خودمو میزنم بخواب
چقدر طول میکشه این پسرفت خواب؟ عادتش نشه؟
معمولا کمتر از یکماهه ، بیشتر جنبه روانی داره تا جسمی ، اضطراب جدایی ، جابجایی و چیزهای اینطوری ممکنه باعثش بشه ، ولی شما روتین خواب رو تغییر نده ، همون ساعت قبل چراغا رو خاموش کن ، جاشو آماده کن ببرش تو جا تا کم کم برگرده به روال قبل
امیدوارم به روال قبل برگرده چون هم خودش داره اذیت میشه هم من، ممنونم عزیزم
سلام مامان جان
شیردهی شبانه که ندارید؟ در حال رویش دندان نیست؟
فقط موقعی که میخواهیم بخوابیم شیر میخوره بعدش تا صبح نمیخوره از ده ماهگی شیر شبش رو قطع کردم ، نه فکر نکنم بخاطر دندون باشه
عزیزدلم اگر همه چیز خوب و دمای خانه تنظیم است، می تواند ناشی از تغییرات چرخه خواب در دوره های رشدی باشد، صبور باشید و از حوالی ساعت نه و ده شب خانه را کم کم تاریک کنید، تلویزیون را خاموش کنید، سر و صداهای محیطی را به حداقل برسانید، محیط خانه را خلوت و امن کنید و بعد قبل ساعت 12 شب حتما همگی بخوایید و دل به دلبندتان ندهید تا با ندیدن همکاری از سمت شما به خواب متمایل شود قطعا این نتیجه به راحتی و خیلی زود به دست نمی آید و نیازمند مداومت و صبوری است🌸
اگر نتیجه حاصل نشد با موافقت متخصص اطفال میتوان برای دوره محدود قطره هایی مانند. بی بی سد را برای تنظیم خواب امتحان کرد 🌷
بستگی داره طول روز چقد خواب بوده. مثلا حداکثر دیگه ۵ عصر باید بیدار باشه تا آخر شب خسته میشه