سلام بر پزشک محترم و دوستان عزیز
من امروز 18 هفته و 4 روزم هست. از دیروز سمت چپ پایین شکمم درد خفیفی داره.. هی تموم میشه دوباره شرو میشه.. فردا انومالی اسکن دارم. میخاستم ببینم باید ب پزشکم مراجعه کنم یا بذارم همون فردا بپرسم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326
1401/10/26


