آره عزیزم خیلی خطر داره حتما برو بیمارستان
سلام مامان جان
بله خطرناک است من همان زمان هم موافق ترخیص شما نبودم همطن حالا لطفا بدون از دست دادن وقت به بیمارستان مراجعه کنید
اره عزیزم منم پره اکلامسی بودم بستری شدم تازایمان تحت نظر بودم سردرد تاری دید یکی ازنشونه هاشه
خواهش میکنم مامان گل ، اصلا به روز بعد نیندازید
چشم هاتون بی بلا مامان گل و منتظر اخبارتان هستم 💕