دکتر جان و خانومای اونایی سلام
دمای سر پیرم از بدو تولد نسبت ب بدنش گرم تره ینی اگر تب پیشونیش و بگیرم ۳۸ به بالاعه ولی زیر بغلش نه
یکی علت اینو میخام(البته دکترش گفت چون طبعش گرمه اینجوریه تطر شماروهم میخام بدونم
سوالی ک دارم اینه ک من تب سنج دیجیتال برای پسرم گرفتم ولی چون دمای سرش زیاده اصلا نمیتونم از پیشونی بفهمم تب داره یا ن میتونم با تی سنج لیزری از جای دیگ تب و بسنجم؟ اگر میشه از کجا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



279
1401/10/25


