دکتر اوما یه مدتیه زانوهام خیلی میخاره به اندازه ای که زخم شده. اولش که میخاره جوش میشه اون جوش ها هم به سفیدی میرنه انگار درونشون چرک بعدش که بازم میخارم میشه زخم اصلا هم خارش ول کن نیست نمیدونم قارچ چیه چیکار کنم. راستی بعد از خارش زانومپوستش زبر میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



660
1401/10/25



