سلام وقتتون بخیر
دکتر عزیز ممنون میشم در خصوص این آزمایش که برای دخترم هست راهنماییم بفرمایید
فاکتورهایی که با رنگ قرمز مشخص شده نگرانم کرده
مخصوصا تست TSH
لطفا بفرمایید باید چیکار کنم من خودم مشکل کم کاری تیروئید دارم
و اینکه در بدو تولد دخترم مشکل تیروئید نداشت
پرسش (1401/10/25):
تفسیر آزمایش خون نوزاد
647
22
1401/10/25
سوال کننده
0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
مهشید .
عزیز بهش شربت زینک میدی؟
0
1401/10/25
سوال کننده
دکتر جان این PCT مشکل سازه ؟ یعنی عفونت داره توی خونش ؟
0
1401/10/25
سوال کننده
میدادم الان نمیدمچند روزه
0
1401/10/25
مهشید .
نده دیگه
0
1401/10/25
سوال کننده
اره زینکش بالاس
0
1401/10/25
مهشید .
تیروییدش لب مرزه دکتر غدد بایر ببینه
0
1401/10/25
سوال کننده
فردا وقت گرفتم از فوق تخصص غدد اطفال
ولی حالمخیلی بده
ولی حالمخیلی بده
0
1401/10/25
مهشید .
احتمالا عفونت داشته قبلا
0
1401/10/25
مهشید .
چون زیاد بالا نیست
0
1401/10/25
سوال کننده
دوماهگی و ۴ ماهگی کرونا گرفت
۲ ماهگی که آزمایش دادیم PCT مشکل داشت
عددش 0.37 بود
۲ ماهگی که آزمایش دادیم PCT مشکل داشت
عددش 0.37 بود
0
1401/10/25
مهشید .
الانم همونقدره
0
1401/10/25
مهشید .
زیاد بالا نیست
0
1401/10/25
مهشید .
بازم دکتر بهتر میدونه
0
1401/10/25
سوال کننده
امروز میبرمش پیش متخصص اطفال
فردا میبرم فوق تخصص غدد
متنفرم از دکتر رفتن
فردا میبرم فوق تخصص غدد
متنفرم از دکتر رفتن
0
1401/10/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💓
ذر آزمایش دلبندتان همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. بدلیل سطح زینک فعلا مکمل حاوی زینک تا مدتی ندهید.
2. در رابطه با عملکرد تیروئید اگر بخواهیم بنا را معیارهای جهانی قرار دهیم به نظر کم کاری وجود ندارد اما از آنجا که دستورالعمل کشوری ممکن است متفاوت باشد حتما به متخصص اطفال برای تشخیص نهایی مراجعه کنید.
3. دلبندتان در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده؟ تب نداشته؟ مایعات کم نمیخورد ؟
وقتتون بخیر 💓
ذر آزمایش دلبندتان همه چیز خوب است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. بدلیل سطح زینک فعلا مکمل حاوی زینک تا مدتی ندهید.
2. در رابطه با عملکرد تیروئید اگر بخواهیم بنا را معیارهای جهانی قرار دهیم به نظر کم کاری وجود ندارد اما از آنجا که دستورالعمل کشوری ممکن است متفاوت باشد حتما به متخصص اطفال برای تشخیص نهایی مراجعه کنید.
3. دلبندتان در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده؟ تب نداشته؟ مایعات کم نمیخورد ؟
0
1401/10/26
سوال کننده
مایعات که خیلی کم میخوره دکتر جان
ولی شکرخدا مریض نیست
ولی شکرخدا مریض نیست
0
1401/10/26
سوال کننده
و حدودا ۶ ساعت ناشتا بود موقع آزمایش
0
1401/10/26
پزشک اوما
مامان گل حتما مایعات فراوان بدهید چون این تغییرات در CBC میتوانند بدلیل کم آبی بدن رخ داده باشند، باز هم مهم نظر متخصص اطفال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تیروئید کم کار در بارداری
- مرز پرکاری بودن تیروئید
- سلام آزمایش تیروئید نرماله ؟
- آزمایش تیروئید نوزاد ۴ روزه
- آزمایش تیروئید و زردی نوزااد😍
- لطفا ازمایش تفسیر کنید
- هزینه آزمایش تیروئید با دفترچه تامین اجتماعی
- تفسیر ازمایش تیروئید خانم ۳۸ ساله
- سلام دوستای خوبم میشه آزمایش تیروئیدم رو تفسیر کنین💛
- تکرار ازمایش تیروئید بارداری




