سلام .من هماتوم داشتم از یک ماه و نیم پیش یعنی در هفته ۷ و
دکتر بهم گفت شیاف بزن رابطه تعطیل و پله تعطیل و ..
من من تو این ۱ ماه استراحت مطلق بودم کامل
ولی رفتم سونو تازه از سایز ۸ به ۵ تبدیل شده و از بین نرفته
میخواستم ببینم میتونم ارتباط برقرار کنم یا خطرناکه هنوز؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



719
1401/10/25


