با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من پسرم حدود ۲۰ ماهشه از چهارشنبه قبل تب و سرفه و اظهال گرفته خودم هم از سه شنبه درگیرم اما الان چیزی که اذیتم میکنه سرفه های عمیقه که نشونه درگیری ریه هست سرفه خلط دار و آبریزش دارم سفتریاکسون آزیترو و شربت دیفن و اکسپکتورانت پزشک عمومی برام نوشته میترسم ریم آسیب ببینه تا حالا یه دونه سفتریاکسون زدم دوتا برام نوشتن اون یکی هم بزنم؟من اکثر کروناها رو گرفتم ریم اینقدر درگیر نبود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



370
1401/10/25




