منم بعد زایمان افتادم ب سرفه اتقدم بخیه هام درد میگرفت
یکی از ددستان گفت ۱۵ تا عناب و بجوشون بخور ابشو
ببین عااااالی بود ،یعنی همش میگم خدا براش خوش بخواد نجاتم داد
سلام به روی قشنگتون مامان گل
قدم نورسیده مبارکتان باشد 💜💜
شیردهی از سینه دارید ؟
یعنی یکبار جوشوندی خوردی.. یا به دفعات متعدد
سلام دکترجان ممنونم زنده باشین❤ بله هم شیر خودم هم شیرخشک
جان دلم شربت دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کرده و دور بریزید ، آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید. الام آنتی بیوتیک اگر نمیخورید حتما با دستور پزشک شروع کنید و نوشیدنی های حاوی کافئین مانند نسکافه بیشتر بخورید چون بخشی از شرایط شما بدلیل ماده بی حسی است.
چشم حتما یک دنیا ممنون بابت راهنماییتون❤
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ، امیدوارم خیلی زود سرحال شوید 💜💜💜
ممنون زنده و سلامت باشید❤😍
ممنونم جانم ، مرسی بابت دعای زیباتون ❤️❤️