سلام خدمت پزشک اوما
پسرم ۴ روز هست که نسبت به غذا خوردن تمایل نداره و به شدت کم اشتها شده و امشب کلی بالا آورد دیروز هم یک بار کم بالا آورد اوق زد
چی کار کنم آزمایشی چیزی لازم هست؟؟
پرسش (1401/10/22):
علت بی اشتهایی نوزاد هشت ماه
391
26
1401/10/22
سوال کننده
0
1401/10/22
سوال کننده
قبلش خوراکش خیلی خوب بود
0
1401/10/22
Samir
دندون درنمیاره؟
بچه ی من تودندون بالا میاره
اشتهاهم کممیشه
بچه ی من تودندون بالا میاره
اشتهاهم کممیشه
0
1401/10/22
سوال کننده
هنوز دندون در نیاورده
0
1401/10/22
Leyla _O
عزیزم خودتو ناراحت نکن
بچه همینه
دو روز خوب میخوره یکروز اصلا نمیخوره
من قبلا خیلی خودمو درگیر پسرم میکردم با قاشق دنبالش بودم
کم کم اومدم توجهمو کم کردم اینم خورد و خوراکش خوب شد
الان غذا میارم دوس نداره بخوره اصلا اصرار نمیکنم..غذا رو ور میدارم خودش بعد بکی دو ساعت میاد غذا میخواد
گاهی اوقاتم البته خیلی کم کلا جز نون خالی هیچیییی نمیخوره کل روز.
بچه همینه
دو روز خوب میخوره یکروز اصلا نمیخوره
من قبلا خیلی خودمو درگیر پسرم میکردم با قاشق دنبالش بودم
کم کم اومدم توجهمو کم کردم اینم خورد و خوراکش خوب شد
الان غذا میارم دوس نداره بخوره اصلا اصرار نمیکنم..غذا رو ور میدارم خودش بعد بکی دو ساعت میاد غذا میخواد
گاهی اوقاتم البته خیلی کم کلا جز نون خالی هیچیییی نمیخوره کل روز.
0
1401/10/22
سوال کننده
همینجوریش تپل نیست لاغر میشه خب هیچ ویتامینی هم بهش نمیرسه😢
0
1401/10/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟ بالا آوردن تکرار شده؟
چه مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟ بالا آوردن تکرار شده؟
0
1401/10/23
سوال کننده
فقط آهن و مولتی ویتامین که بهداشت میده
خیر دیگه بالا نیاورد
خیر دیگه بالا نیاورد
0
1401/10/23
سوال کننده
ولی همینجور کم اشتهاست
0
1401/10/23
پزشک اوما
عزیزم ارزیابی کنید ببینید لثه ها بدلیل رویش دندان متورم یا ملتهب نیستند ؟
0
1401/10/23
سوال کننده
یه ذره انگار متورم شده خیلی کم
0
1401/10/24
پزشک اوما
جان دلم لثه ها را با مسواک انگشتی یا دستتان کمی ماساژ دهید اگر بهتر شد یعنی در پروسه رویش دندان است و این بی اشتهایی مرتبط با همین مساله هست، فعلا هم برای کمک به بهبود اشتها برای یک تا دو دوره در کنار مکمل های فعلی، نئوزینک روزی 3 سی سی بدهید🌸
0
1401/10/24
سوال کننده
چشم ممنون🌹❤
این شربت برای اشتها ؟
این شربت برای اشتها ؟
0
1401/10/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
بله برای بهبود اشتها مناسب هست🌸🌸
بله برای بهبود اشتها مناسب هست🌸🌸
0
1401/10/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/10/24
سوال کننده
شیرخشک بدم چی اونم خوبه؟
0
1401/10/24
پزشک اوما
مساله کم اشتهایی است جانم، چرا شیرخشک شروع کنید اگر شیر خودتان اندازه هست
0
1401/10/25
سوال کننده
خب شاید شیرخشک بخوره وزنش هم کم نشه
شیر خودم اونقدر زیاد نیست
شیر خودم اونقدر زیاد نیست
1
1401/10/25
پزشک اوما
اگر شیر خودتان زیاد نیست میتوانید شیرخشک را شروع کنید اما ممکن است در ادامه دلبندتان برای گرفتن سینه همکاری نکند
0
1401/10/25
سوال کننده
چشم دکتر عزیز
اگر شیرخشک بدم بعد از چند روز روی وزن او تاثیر میزاره؟
اگر شیرخشک بدم بعد از چند روز روی وزن او تاثیر میزاره؟
0
1401/10/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ،قرار نیست شیرخشک معجزه کند به مرور باید روند وزنگیری را طی ماه سنجید
1
1401/10/25
سوال کننده
خداحفطتون کنه ممنون❤
1
1401/10/25
پزشک اوما
ممنون از محبتتون مامان گل و امیدوارم که در پناه امن خدا باشید💓💓❤️💓💓
0
1401/10/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




